[elektro-etc] Futomu - volt: Kresz
vajk fekete
halaloszto at yahoo.co.uk
Sun Jun 3 07:53:01 CEST 2012
1. ha egyszer megszoktam, akkor az nekem ugy jo, senki ne piszkalja.
2. ezt vettem meg, a tulajdonom, az enyem. ha valaki hozzanyulna hogy kicsit ergonomikusabbra faragja a nyelet, szajonbasznam. hogy jon hozza, hogy piszkalja a tulajdonomat?
vajk
________________________________
From: VF <ferenc.valenta at gmail.com>
To: elektro-etc at tesla.hu
Sent: Saturday, 2 June 2012, 19:13
Subject: Re: [elektro-etc] Futomu - volt: Kresz
Ez nagyon helyes, csak hibas a kovetkeztetes, hogy a szoftver nincs kesz.
A kalapacsos analogiad szerint a kalapacs elso verzioja rogton
tokeletes? Es ha idonkent cserelnek, kenyelmesebb nyelre, stabilabban
rogzitett fejre stb... az hatrany lenne?
Van akinek semmi sem jo.
vajk fekete wrote:
> egy mai autot ha elviszek a szervizbe, meg a koszones elott feltoltik a legujabb szoftvert. ha olajcserere vittem akkor is, ha pont nem villan az index ha bezarom, akkor is.
>
> vajk
>
>
> ________________________________
> From: VF <ferenc.valenta at gmail.com>
> To: elektro-etc at tesla.hu Sent: Saturday, 2 June 2012, 12:17
> Subject: Re: [elektro-etc] Futomu - volt: Kresz
> vajk fekete wrote:
>
>> A szoftver egy olyan fura biznisz, ahol 1. a termek tulkepp sosem keszul el
>> 2. joval az elkeszulte elott megveszik, kifiz
> etik, es le is szallitjak
>
> De nem az embedded SW. A flash player tudja magat orankent frissiteni
> a netrol, autoban ez nehezen kivitelezheto es draga, regen lehetetlen
> volt. A mosogep, eger, fenykepezo stb.. progijat sem frissitjuk, vagy
> csak nagyon ritkan.
> Az a progi kesz van, valamilyen minosegben teszi a dolgat, amig le nem
> esik a kalapacs feje.
>
>> Probalnad ezt megcsinalni egy kalapaccsal.
>>
>> vajk
>>
>>
>> ________________________________
>> From: Arnold Fuzesi <arnold.fuzesi.lista at gmail.com>
>> To: "el
> ektro-etc at tesla.hu" <elektro-etc at tesla.hu> Sent: Friday, 1 June 2012, 8:52
>> Subject: Re: [elektro-etc] Futomu - volt: Kresz
>> Elektronikaval nincs gond, megbizhato tud az lenni. Azzal van gond h osszecsapjak, a hib
>> akat tesztelessel orvosoljak nem szisztematikus tervezessel elozik meg. Sporolnak a csatikon, ezer beszallito 30 ECU-ja kommunikal egymassal, boritekolt a hiba. Nagyon fogyasztoi termek lett.
>>
>> Arnold
>> Sent from my iPhone
>>
>> On 2012.06.01., at 8:16, "jhidvegi" <jhidvegi at gmail.com> wrot
> e:
>>> Karoly Kovacs wrote:
>>>> Allitolag az uj Daciak egeszen jok, es ezek kevesbe vannak
>>>> elektronizalva - de ami kesik, nem mulik. :)))
>>> Nincs másik irányú irányzat? Nem itt hallok először arról, hogy szar ügy ez a
>> mindent agyonprocizás. Lehet, hogy a kevésbé elektronizált autóknak előbb-utóbb növekvő piaca lenne, nem?
>>> hjozsi
>> .
>>
>
>
> -- Ferenc VALENTA <ferenc_valenta at mentor.com> Volcano / Mentor Graphics
> Automotive Network Design http://supportnet.mentor.com/
>
>
-- Ferenc VALENTA <ferenc_valenta at mentor.com> Volcano / Mentor Graphics
Automotive Network Design http://supportnet.mentor.com/
More information about the Elektro-etc
mailing list