[elektro-etc] AccuCell kerdes?
cst
maguspr at freemail.hu
Sat Feb 25 07:32:43 CET 2012
háááát, az alábbi mondatok tükrében a 60rugót a 2-3éves akkucseréért nem
szívesen adnék
" Mivel ez a rendszer még viszonylag újdonságnak számít, nemegyszer
megtréfálja a szervizeket, nem csak idehaza, de tőlünk nyugatabbra is. "
"Meglehet, hogy véletlen csupán, de mi nemegy esetről tudunk, amikor 2-3 év
után cserélni kellett az akkut."
" Maradt tehát az akku hőmérsékletének közelítő meghatározása. Ezt az ECU a
beszívott levegő hőmérsékletéből, a járműsebesség jeléből, ill. további
becsült értékekből számítja ki, mint pl. a beindítás óta eltelt idő, stb. "
-----Original Message-----
From: Xorn <toth.endre at gmail.com>
To: elektro-etc at tesla.hu <elektro-etc at tesla.hu>
Date: 2012. február 24. 23:32
Subject: Re: [elektro-etc] AccuCell kerdes?
http://injektor.hu/index.jsp?id=2&main=267&akt=2
Best regards,
Andy
2012/2/24 potyo <potyo.ada at gmail.com>:
> Milyen ez a trükkös töltés?
>
> 2012. február 24. 23:16 Xorn írta, <toth.endre at gmail.com>:
>
>> 2012/2/24 Szima Gábor <sygma at tesla.hu>:
>> >
>> > On Fri, 24 Feb 2012, Xorn wrote:
>> >
>> >>> Ott van minden. Lehet kicit nem igazi, de occo.
>> >
>> >> Valami normális kéne azért bele, de nem 60 rugóért, mint a gyári...
>> >
>> > 15, max. 20 brutto egy normalisabb akku (12V/55+Ah).
>> >
>> > http://www.arukereso.hu/akkumulator-c3660/f:kapacitas=2;3,ar=1;2/?st=
>> >
>> > Varta Black Dynamic 12V 56Ah J 17 900 Ft
>> >
>> > Ez a 60 tenyleg sok.
>>
>> Egyfelől minimum 72 Ah kell bele (de inkább 80, 2.2-es TDCi), másfelől
>> a Ford trükkös töltése miatt ezüst-kalcium technológiás akksi kell,
>> mert a simát hamar kinyírja.
>>
>> Bosch S4, Varta valami Blue és hasonlók.
>>
>> Best regards,
>> Andy
>>
>>
More information about the Elektro-etc
mailing list