[elektro-etc] UPC reloaded

gyapo gyapo at freemail.hu
Sat Dec 29 12:09:56 CET 2012


> a kikapcsolas extra koltsege helyett extra koltsegen pl fel lehet hivni az
> ugyfelet telefonon. nem lehet tul draga, mert marketingbol is szoktak
> hivogatni.

Lehet, de az se fog menni könnyen. Ha van mondjuk egy Invitelnek 100 
ezer ügyfele, abból 10 ezer nem küldi vissza az aláírt szerződést, 
ezeket végighívni, majd az elérhetetleneket újra és újra, saccra lehet 
20 ezer hívás 2 perc darabja, az 667 óra, egy dolgozó 3-4 havi 
munkaideje, mondjuk 1 millió Ft.

Mennyivel olcsóbb áttolni az intézkedési kötelezettséget a 
fogyasztóra. Meg a többség úgyis elfogadja a feltételeket, és akkor 
semmit nem kell csinálni, szóval a többségnek ez a forma meg is felel.

Üdv.: gyapo



More information about the Elektro-etc mailing list