[elektro-etc] UPC reloaded
gyapo
gyapo at freemail.hu
Sat Dec 29 12:09:56 CET 2012
> a kikapcsolas extra koltsege helyett extra koltsegen pl fel lehet hivni az
> ugyfelet telefonon. nem lehet tul draga, mert marketingbol is szoktak
> hivogatni.
Lehet, de az se fog menni könnyen. Ha van mondjuk egy Invitelnek 100
ezer ügyfele, abból 10 ezer nem küldi vissza az aláírt szerződést,
ezeket végighívni, majd az elérhetetleneket újra és újra, saccra lehet
20 ezer hívás 2 perc darabja, az 667 óra, egy dolgozó 3-4 havi
munkaideje, mondjuk 1 millió Ft.
Mennyivel olcsóbb áttolni az intézkedési kötelezettséget a
fogyasztóra. Meg a többség úgyis elfogadja a feltételeket, és akkor
semmit nem kell csinálni, szóval a többségnek ez a forma meg is felel.
Üdv.: gyapo
More information about the Elektro-etc
mailing list