[elektro-etc] Ehhez mit lehet hozzátenni?
Xorn
toth.endre at gmail.com
Fri Dec 14 11:09:07 CET 2012
2012/12/14 Milleschich. János <milejani at invitel.hu>:
> Ebben lehet igazságod, de megtette azt, amit megtehetett, felhívta a
> figyelmedet valamire, amire Te eddig nem gondoltál.
Viszont pontosan nulla konkrétumot mondott, ami alapján nekem döntést
kellene hoznom, márminthogy elmegyek-e hozzá. Sajnálom, de nem megyek
el. Ezek szerint ez a hirdetési forma haszontalan? Lehet. Akinek már
van ilyenje és ajánl egy tanácsadót, az ettől függetlenül is meg fog
találni. Vagy mégsem? Hiszen valamire felhívta a figyelmem, aminek
utána fogok nézni - más kérdés, hogy jó eséllyel nem nála, hanem
keresek ismerőst, aki ajánl valakit. Végülis a nagy számok törvénye
szerint hosszú távon ez a fajta hirdetés is bejöhet - hátha pont őt
fogja utóbb valaki ajánlani. :-)
> Meg azért gondolj bele, ez nagyon bizalmi kérdés, hogy turkálnak a pénzes
> dolgaidban.
> Nyilván nem engeded meg akárkinek.
Erről (is) van nagyba' szó.
>> Tippet nem kell adnia, továbbra sem receptet kérek. De ha mondjuk az
>> aktuális szóban forgó odaírja annak a pár biztosítónak vagy cégnek a
>> nevét, akikkel szóba jöhet egy kiegészítő biztosítás szerződéskötése,
>> már sokkal komolyabb az ajánlata.
>
> Ezt másképpen gondolom.
> Hiszen pontosan erről van szó, hogy személyre kell szabni a dolgot ( vagy
> családra )
> Sokszor nem kiegészítő biztosítást kell kötni, belevenni valamit a már
> meglévőbe stb.. hanem pl. a meglévőt lemondani, és esetleg teljesen máshol
> kell megkötni, egy újat, mert azzal jársz jobban. A másholt úgy értem, hogy
> más biztosítótársaságnál.
> Ha odamész egy társasághoz ( most nem a "kishaszonkereskedő Kft"-re
> gondolok, hanem a biztosítókra ) akkor az ottani ügyintéző meghallgat, és
> elmondja az aktuális ajánlatát, ha ért hozzá, akor az ajánlatában
> megpróbálja a Neked legjobbat megkeresni, a cég sok más lehetősége közül.
> De nem látja a többi dolgodat, amihez képest kellene kihozni a max.-ot.
> Tehát nem nemtörődésből, vagy hozzánemértésből fakadóan, hanem azért, mert
> nem ismeri a többi dolgodat.
> Vagy ha elviszed a már meglévőket, azt is átnézi, de nyilván nem mondhatja
> azt, "Kedves Andy, mi tudunk egy ilyet csinálni Önnek, de a konkurr. cégnél
> ennél jobb feltételeket kap."
>
> Hidd el, nem egyszerű kérdés ez!
Biztos, hogy nem az. De ez már az a része, amikor ott ülök a
tanácsadóval szemben. Előbb odáig el kell jutni, de ezt a felét a
tanácsadónak kell megugrania, nem nekem. Ilyen hirdetéssel viszont nem
fogja.
>> Más kérdés, hogy az r=1
>> felhasználónak ez már elég ahhoz, hogy odamenjen azokhoz, és azt
>> hoggye, hogy nagyon okos, mert kikerülte a tanácsadót és annak a
>> tiszteletdíját. Ezt is megértem.
>
> :-)
>
> Csak, hogy ez nem így van.
> [...]
Ezt én tudom. Meg te is tudod. Az egységsugarú felhasználó meg azt
hiszi, hogy a tanácsadó csak jól le akarja venni, és menniyvel jobban
jár, ha majd ő intézi magának. Úgyis jobban tudja, hogy mi kell neki,
nem?
Nos, ez a reklám az ilyen embert sem fogja meg, éppen ezek miatt.
> Igen, de fentebb írtam, hogy a jobb cégek csak ajánlás útján dolgoznak.
> Bár én most a konkurrenciát fényezem ezzel, de Tóth András is tudja, hogy
> mit beszél. :-)
Lehet, neked elhiszem bemondásra. De a weboldala pontosan semmiben nem
különbözik a száz másik hasonlótól, amik mögött ötben van valóban
hozzáértő ember.
> Aztán arról nem is beszélnék, hogy a legtöbb ember azt sem tudja, hogy mi a
> különbség a hagyományos és a kockázati bizti között, nem érti miért nem kap
> vissza pénzt, ha nem történik baj, a másik meg miért kapott vissza stb....
> Szóval ezért is kellene oktatni iskolában.
És az kinek lenne jó azon kívül, aki megtanulná ezeket...? Az meg
próbáljon beleszólni, ha tud.
Best regards,
Andy
More information about the Elektro-etc
mailing list