[elektro-etc] Ki akart a minap elakadni az autójával?

Kovács József kj at faldeko.hu
Tue Dec 4 15:37:57 CET 2012


> Két Wartburg is volt a csapatban, de ha ki kellett menni a megyébol,
> akkor elotte többet feküdtek a waresz alatt, mint a  zasszonyuk alatt.
> Ott is volt egy csomó pótalakatrész, gyújtáselosztó, megszakító, 1 - 1
> karbi, féltengely stb.....

Hmmm, ilyesmi az enyémhez nem kellett :-)
Pedig, már 34 eKm-el vettem és 120+ ekm-rel került bontásra

Más kérdés, hogy ez alatt 2X kellett motor felújítani.
Mindkétszer az utastér felőli dugattyú állt meg a hengerben.

A nálam töltött 90+ ekm alatt 2X szívatott meg útközben.
Egyszer Hévizen nem akart felmenni a dombra.
Gyertya csere megoldotta.

Egyszer pedig, elszakadt a kuplung bowden a
kiszakadt gumiharang miatti rozsdásodástól.

Én a waresszal kerestem meg anno a Nissan Almera árát.
Sokat ment, nem éppen agyon kímélve, minden fele az országban.
Autópályán gyakorlatilag padló gázzal járt :-)
Nem mondanám állandóan javítgatás igényesnek... az enyémet-

(a két motorgenerált valami gyári kehességnek tudom be, mert
ugyanaz a hiba szinte ugyannyni km után esett meg újra vele...)

KJ

> János.



More information about the Elektro-etc mailing list