[elektro-etc] Eszterga

Arnold Fuzesi arnold.fuzesi.lista at gmail.com
Wed Aug 8 00:34:55 CEST 2012


Nem olvastad amit irtam? Mert szerintem fatalis tevedes h a kerekagyon jobb lesz mint esztergaban. (kerekcsapagynak komoly holtjateka van)

Illetve esztergaban is siman tokeletesre lehet csinalni, csak erteni kell hozza.
Irtam a megoldast, brutal pontos eredmenyt ad.

Ne terjesszuk mar a sufnituning megoldasokat, epp eleg ha uzletszeruen hulyitik a nepet veluk....



Arnold
Sent from my iPhone

On 2012.08.08., at 0:25, "jhidvegi" <jhidvegi at gmail.com> wrote:

> "Németh István" wrote:
>> Egy valamire való szaki, aki ilyenekkel foglalkozik, legalább olyan
>> pontosan meg tudja csinálni, mint amilyen pontosan vissza tudod a
>> leszerelt kereket rakni a helyére.
> 
> Bocs, itt nem a kerékről van szó, hanem a féktárcsáról. A féktárcsán a gyárban valszeg egy fogással van megmunkálva a csapágyfészek és a fékfelület. A többi nem számít. Ha kiveszik akármilyen gépből, aztán újra visszateszik akár ugyanoda, akkor már nem lehet együttfutás.
> 
> Ezért jó az a módi, amikor a helyén van megmunkálva, mert ott a csapágyon forog.
> 
> A jó szakinak olyan gépe van, ami a helyén munkálja meg. Ha kiveszik, akkor se lesz tökszar, de bizony tutira valamennyit ütni fog. Legalább pofozgatja a fékpofákat visszafelé. Lehet, hogy így kevesebbet fog a gép fogyasztani. :-)
> 
>> A korszerű betétek egyébként aránylag egyenletesen koptatják, döntő
> 
> Persze, szóval nem okoznak mást, csak csíkozódást. Mert sosem homogén a fékpofa anyaga.
> Ennek nincs fékhatás-csökkentő hatása, de emiatt tud sikítani a fék.
> 
> hjozsi 



More information about the Elektro-etc mailing list