[elektro-etc] Mai napi okossag
vajk fekete
halaloszto at yahoo.co.uk
Sun Apr 15 16:35:18 CEST 2012
a biztositoberendezesek keptelenek kezelni a suru kicsi jaratokat. ezert jarnak pl a delfinek kettesevel.
vajk
________________________________
From: charles hoss <charles.hoss at gmail.com>
To: elektro-etc at tesla.hu
Sent: Sunday, 15 April 2012, 11:15
Subject: Re: [elektro-etc] Mai napi okossag
Azert is lassu mint az allat , mert karbatartashianyos szar videki
mellekvonalakon kozlekednek.
Egyebkent fel nem fogom hogy miert nem csinalunk merci sprinter meretu
vonatokat - azokkal a regi rom motorokkal uzemeltetni a vasutat ami
harminc-negyven eve kerultek be - elmebaj kategoria.
Nagy a tomege ? A gyorsitashoz eleg valamilyen kers rendszer - hiszen a
legtobb vonat fekez indulas elott.
Bye
Dexter
2012.04.15. 9:16, "vajk fekete" <halaloszto at yahoo.co.uk> ezt írta:
> egy bzmot 20 tonna korul van. es motorkocsi, nincs mozdony. cserebe lassu
> mint allat.
>
> vajk
>
>
> ________________________________
> From: jhidvegi <jhidvegi at gmail.com>
> To: elektro-etc at tesla.hu
> Sent: Sunday, 15 April 2012, 9:12
> Subject: Re: [elektro-etc] Mai napi okossag
>
> cst wrote:
> > 1db Bz-mot motorkocsiban összesen 1db 141,2 kW / 190 LE
> > motor pötyög, kicsi fogyasztással
>
> Kár előjönni ezekkel az adatokkal.
> Ha akármilyen kicsire is méretezik a hagyományos vonatozást, mindenképpen
> 100 tonna nagyságrendű lesz a gyorsítandó-fékezendő tömeg. (Mozdony meg
> kocsik együtt).
>
> Ha egy ilyen szerelvényen van 10 utas összesen, az baromira nem éri meg
> akkor sem, ha figyelmen kívül hagyjuk, hogy sín meg egyéb, nem pedig
> aszfalt. Olyan szinte, mintha a zemberek nem autóval, hanem busszal
> közlekednének, sajáttal, és 1 fő/jármű lenne a jellemző. :) Ráadásul ok
> nélkül megállnának minden fűszálnál.
>
> hjozsi
>
More information about the Elektro-etc
mailing list