[elektro-etc] Gonosz gondolat
Karoly Kovacs
koka55 at kabsi.at
Sun Apr 8 20:16:47 CEST 2012
Valahol Franciaorszagban (nem neztem utana, hogy hol) eleg borsos aron
lehet menni F1-es autokkal. Igaz, nem az "ideiekkel", hanem jo par
evesekkel, s azok is vissza vannak fogva, ha jol tudom, max. 500-600 LE
koruli teljesitmenyre.
Egy nemet ismerosom egyszer befizetett ra, eleg sok "tanfolyam" van
elotte, hisz nem engedhetnek oda akarkit. :))) Allitolag az adrenalin az
ember fuleben dobol, s valami felelmetes erzes a tobb G gyorsulas
(minden iranyban).
Ha jol emlekszem, a Totalcar valamelyik ujsagiroja is vezetett ott(?)
igy F1-es gepet, valahol van is egy cikk rola.
Joskanak:
>> Azért egyszer én is kipróbálnám, de még sosem ültem
>> olyan autóban, ami ezt tudná.
Hat, ha most agyon csapsz, sem fogom tudni megmondani, milyen tipus volt
pontosan, hisz kb. 19 eve tortent az eset. 740-es, vagy 535-os, mar nem
emlekszem. Ez is csak veletlen volt, mert a "rendes" szolgalati kocsink
egy 320-as volt (azzal "csak" 210-et mentem egyszer, szinten rovid
szakaszon, probakeppen), de egyszer valamiert a nagyobbal kellett menni,
talan szervizben volt a 320-as, mar nem emlekszem.
Amint irtam, _nekem_ nem volt kulonosebben kellemes erzes. Nem vagyok
nagyon be..ari, de ahogy irtam is, allandoan az jart az eszemben kozben,
hogy vajon milyenek a Bombi fekjei? :)))
Ja, es az is egy roppant kellemetlen erzes - es a szakemberek szerint
nagyon veszelyes -, hogy ha utana vissza lassitasz mondjuk 170-re, azt
olyannak erzed, mintha 50-nel docognel.
> Lamborghini-ben utasként ültem csak, a-ból b-be.
Utaskent nem is muszaj Lamborghini-ben ulni, elegendo, ha csak valami
jobb fajta gepben ul az ember ugy, hogy egy valodi autoversenyzo
vezet... Egyszer, meg gimis koromban ultem igy egy illeto mellett, aki
Olaszorszagban versenyzett. Hat, mit mondjak, elegge kerestem a
majre'vasat. :)))
Valamint nagyon jol emlekszem, hogy az elso magyar F1-es futam elott az
egyik autos ujsagirot korbe vitte a palyan Johansson egy mezei, utcai
Zsigulival. Az ujsagiro csak hapogott, hogy mit tud kihozni abbol a
verdabol egy "igazi" versenyzo. :)))
Karoly
> www.probavezetes.hu
>
> Vmi 30-ert (többek közt) egy kabrio F430-ban megteheted.
>
> 200 olyan mintha állnál a pálya lehajtón annyival jön le az ember
> akarata ellenére :)
>
> Utána ahogy lecsengett az adrenalin első alkalommal garantált a
> depresszió, eléggé "akarom" érzéssel tölti el az embert, hogy kell neki
> egy Ferrari. :)
> Főleg ha "galád" módon a tulaj ismerős lánya, race módba kapcsolt
> "magnettino"-val adja át. Ami rátesz még egy lapáttal a hangra,
> közvetlenségre, feszességre, mindenre.
>
> Lamborghini-ben utasként ültem csak, a-ból b-be.
> De az közúton nem egy élmény. Rettenetesen viszik a széles kerekek,
> semmit nem látsz ki belőle, és akkora mint egy IFA. :) Erzesre. (Nagyon
> széles)
> Versenypályán már izgalmasabb lehet. Viszont a bőr illata vmi elképesztő.
> Maserati passz, azt inkább birtokolni lenne jó, de a legszebb hangja
> annak van az fix. :)
>
>
> A.
>
> On 2012.04.08. 12:11, jhidvegi wrote:
>> Karoly Kovacs wrote:
>>
>>> Egyszer nyaron, hajnalban, egy rovid, teljesen automentes szakaszon
>>> kiprobaltam a 250-et. Brrrrr! Felelmetes. Allandoan az jart az
>>
>> Azért egyszer én is kipróbálnám, de még sosem ültem olyan autóban, ami
>> ezt tudná.
>>
>>> fogyasztasmeroje majdnem kiakadt. :)))
>>
>> :-)
>>
>>> De ki am! A nemet rendorok ezt a "melot" altalaban Porschekkal
>>> csinaljak...
>>
>> Hm. Csak az autópálya-rendőrök, vagy mind?
>>
>> hjozsi
>>
>
>
More information about the Elektro-etc
mailing list