[elektro-etc] VW TDI
charles hoss
charles.hoss at gmail.com
Thu Oct 6 00:47:47 CEST 2011
kicsit igen . minusz husz fok alatt szinte remenytelen befuteni a kasznit :(
bye
dexter
Várszegi Péter <varszegi at kapos-net.hu> írta (2011. október 5. 21:43):
> Szar is bennük a fűtés, a nyugati, északi piacra szánt modellekben általában
> van külön fűtőkör, ezekbe "fillérekért" lehet állófűtést is tenni, mert a
> cuccok nagyrésze bennük van.
> Míg délre ez nem kell, nekünk meg jó ez is, így
>
> -----Original Message----- From: charles.hoss
> Sent: Wednesday, October 05, 2011 3:22 PM
> To: elektro-etc at tesla.hu
> Subject: Re: [elektro-etc] VW TDI
>
> Elvileg igen.
> A gyakorlat kicsit mas : a modern dizelek blokkja akkora , a hotermelesuk
> pedig olyan kicsi , a nagymennyisegu ataramlo levego pedig akkorat hut rajta
> hogy nem tudja tartani a homersekletet .
> A huto nagyon nem aramvonalas , igy egy leburkolt , zart orr rengeteget
> sporolna a legellenallason.
> Így sok dízelnek kell 10 vagy több km is télen amíg meleg lesz az utastérben
> is...
>
> Bye
> dexter
>
> Sent from my HTC
>
> -----Original Message-----
> From: potyo <potyo.ada at gmail.com>
> Sent: Wednesday, October 05, 2011 13:41
> To: elektro-etc at tesla.hu
> Subject: Re: [elektro-etc] VW TDI
>
> 2011/10/5 Xorn <toth.endre at gmail.com>
>
>> Anno emlekszem, hogy telire hutomaszkot tett fel az ember, meg
>> atforditotta a legszuro kupakjat, hogy a szivocso a blokk mellol
>> szivja a meleg levegot.
>>
>> Most a Ford Focus-ba tettek bele ennek az elektronikusan szabalyzott
>> megfelelojet, de bomosokben mar evek ota van. Becsuk, ha hideg van,
>> nem hagyja tulhulni a hutovizet.
>
>
> Ezt elméletileg a termosztát megoldja magától, nem?
>
More information about the Elektro-etc
mailing list