[elektro-etc] VW TDI
Várszegi Péter
varszegi at kapos-net.hu
Wed Oct 5 21:43:33 CEST 2011
Szar is bennük a fűtés, a nyugati, északi piacra szánt modellekben általában
van külön fűtőkör, ezekbe "fillérekért" lehet állófűtést is tenni, mert a
cuccok nagyrésze bennük van.
Míg délre ez nem kell, nekünk meg jó ez is, így
-----Original Message-----
From: charles.hoss
Sent: Wednesday, October 05, 2011 3:22 PM
To: elektro-etc at tesla.hu
Subject: Re: [elektro-etc] VW TDI
Elvileg igen.
A gyakorlat kicsit mas : a modern dizelek blokkja akkora , a hotermelesuk
pedig olyan kicsi , a nagymennyisegu ataramlo levego pedig akkorat hut rajta
hogy nem tudja tartani a homersekletet .
A huto nagyon nem aramvonalas , igy egy leburkolt , zart orr rengeteget
sporolna a legellenallason.
Így sok dízelnek kell 10 vagy több km is télen amíg meleg lesz az utastérben
is...
Bye
dexter
Sent from my HTC
-----Original Message-----
From: potyo <potyo.ada at gmail.com>
Sent: Wednesday, October 05, 2011 13:41
To: elektro-etc at tesla.hu
Subject: Re: [elektro-etc] VW TDI
2011/10/5 Xorn <toth.endre at gmail.com>
> Anno emlekszem, hogy telire hutomaszkot tett fel az ember, meg
> atforditotta a legszuro kupakjat, hogy a szivocso a blokk mellol
> szivja a meleg levegot.
>
> Most a Ford Focus-ba tettek bele ennek az elektronikusan szabalyzott
> megfelelojet, de bomosokben mar evek ota van. Becsuk, ha hideg van,
> nem hagyja tulhulni a hutovizet.
Ezt elméletileg a termosztát megoldja magától, nem?
More information about the Elektro-etc
mailing list