[elektro-etc] hasznalt Mercedest vennek
Jozsef Valkai
vjozsef at valkai.net
Mon Jun 13 11:02:30 CEST 2011
Mondjuk en sem gondolkodom 2000ccm-nel kisebb dizelben, mert ertelmetlennek
latom...egyre jobban kacsintgatok a 2500-3000 fele...
--
--
Valkai Jozsef
+36 70 36 28 147
vjozsef at valkai.net
lat: +47.30.43.94
lon: +19.9.9.39
2011. június 13. 10:59 Fekete Róbert írta, <frobi at harden.hu>:
> wv konszernes autókból wv kisbuszt vezettem annál elég erőteljesen kijött
> amit írtál
> meg audit A4 2l automata, no azon aboszolult nem érezni, gonolom az
> automata miatt ..
>
> való igaz turbó lyuk nem éppen áldás, tudni kell vele játszani,
> előfeszíteni hogy rendesen tudj autózni, de eddig nem okozott soha gondot,
> mondjuk ami sztem a tény 1.6 diesel vagy 1.4 diesel autók az a vicc
> kategória, pont azt vesztik el amiért jó a diesel, a nyomatékot
> igen is 1.9 es a minimum és inkább 2.5-3l kell belőle, hogy meglegyen a
> nyomaték és simán kidobhasd 1 es ben a kuplungot
>
> diesel takarékosságról vitát nyitni kár, az biztos én 6-6.5l el járok el
> városban, a fentebb említett audi meg 6l körül 1.2-1.4 T körüli sulyokat
> mozgatva, ha meg kimegyek városból akkor meg 100-110 es tempónál van pofája
> kiírni a fedcompnak hogy 4l es átlag fogyi van
>
> de persze ettől még a benyás is nagyon szuper, mert azzal meg lehetne
> rengeteget trükközni , vízbefröcsi egyebek hogy ilyen jó értékeket érjünk el
>
> 2011-06-13 01:06 keltezéssel, charles hoss írta:
>
> ismerunk meg olyat aki szerint a dizelek szeles es lapos nyomatekuak ,
>> jol vezethetoek , takarekosak :)
>> amit leirsz , pont az a bajom veluk - hegyes a nyomatekgorbe , szuk -
>> folyamatosan azert kell gepeszkedj hogy a turbo es a motor is jol
>> erezze magat - mikozben a gazpedalt egy parkinsonos , enyhen demens
>> nemetre mereteztek - de akkor minek ez a teljesitmeny ?
>> lehet hogy nem volt 150 lo a szemelyautokban , de a regi II-es golf
>> GTD , GTI fekekkel , vezethetosegre , fogyasztasra es hajtasra is
>> jobb volt mint a mai csodadizelek - es az meg egy vezetheto auto volt
>> - csak muszakilag volt a nemet elkurvulas elsofutara . meg epp jo volt
>> - de utana ...
>> bye
>> dexter
>>
>>
>> 2011/6/13 Dukai Zoltan<dzoltan.listak at gmail.com>:
>>
>>> Jujaj!
>>> ezt a velemenyt kiegeszitenem azzal hogy minde REGI dizel ilyen volt...
>>>
>>> mult heten, ceges vectran morgolodtam (2006-bol):
>>> kinn nemetorszagban mar vezettem parezer km-t, nem tuntek fel egyes
>>> hianyossagai a szep szeles es nagy nemet utaknak koszonhetoen (na meg
>>> foleg
>>> varoskozi hetvegi utazgatasokra hasznaltam).
>>> a mar Dexter altal emlitett A oszlop vastagsaga mar akkor is feltunt
>>> az hogy az elektromos gazpedalt nem szerettem meg, az is, de hogy suru
>>> varosi forgalomban ennyire szarul vezetheto auto legyen...
>>> indulsz lampatol (1.9 literes turbodizel, 150 paci kb), elsoben oda kell
>>> figyelni hogy tartsd a fordulatszamot, lassan engedd a kuplungot, mert
>>> lassu
>>> az elektromos gazpedal, eleg konnyu lefulladni vele. elsoben megindulsz,
>>> masodik, nyomod a gazt. 1200 korul jarunk, sehol semmi gyorsulas, mi a
>>> fene... nyomod lejjebb, meglejjebb, alig maszik fel a fordulatszam
>>> mutato.
>>> amint eleri az 1800-at berug a turbo - de mivel mar tulnyomtad a gazt
>>> megrokonyodesedben hogy miert nem megy ez a csodakocsi 2006-bol- olyan
>>> erovel rug meg hogy masodikban szaraz meleg aszfalton elporognek a
>>> kerekek.
>>> dinamikus kozlekedesrol itt beszelni sem lehet, bologatsz benne mint egy
>>> bologatos kutya. teszteltem: egyenletes haladasnal tovigtaposom a
>>> gazpedalt,
>>> 1... 2...masodpercet szamolok lassan es akkor kezd el gazt adni. igaz
>>> hogy a
>>> nemet palyan 200 felett mentem vele, palyan nem is tunik ez fel annyira (
>>> viszont ugy zabal hogy szemmel lathatoan esik lefele az uzemanyagszin
>>> mutato
>>> :D ). meg harminc eves sem vagyok, es mar vissza kell sirnom a regi jol
>>> vezetheto autokat, amikor erzem hogy a bovden megrantja azt a
>>> pillangoszelepet es horogve azonnal huz, fujtat a technika? :) zoldfulu
>>> kollega nem akarta elhinni amig nem probalta, hogy ezzel nem tud ugy
>>> autozni, mint egy regebbi dizelessel, hogy szinte alapgazon kivisz a
>>> vilagbol, pedig az ember nem ilyen erzest varna a 150 loerovel
>>> beharangozott
>>> autotol :(
>>>
>>> Fekete Róbert :
>>>
>>>>
>>>> minden diesel ilyen
>>>> városba általánosan 2000-ig ritkán kell kihúzatni 1200-1500 inkább az
>>>> általános legalább is ahogy én járok vele
>>>>
>>>>
>>>
>>>
>>
>>
>
More information about the Elektro-etc
mailing list