[elektro-etc] hasznalt Mercedest vennek

Fekete Róbert frobi at harden.hu
Mon Jun 13 10:59:32 CEST 2011


wv konszernes autókból wv kisbuszt vezettem annál elég erőteljesen 
kijött amit írtál
meg audit A4 2l automata, no azon aboszolult nem érezni, gonolom az 
automata miatt ..

való igaz turbó lyuk nem éppen áldás, tudni kell vele játszani, 
előfeszíteni hogy rendesen tudj autózni, de eddig nem okozott soha 
gondot, mondjuk ami sztem a tény 1.6 diesel vagy 1.4 diesel autók az a 
vicc kategória, pont azt vesztik el amiért  jó a diesel, a nyomatékot
igen is 1.9 es a minimum és inkább 2.5-3l kell belőle, hogy meglegyen a 
nyomaték és simán kidobhasd 1 es ben a kuplungot

diesel takarékosságról vitát nyitni kár, az biztos én 6-6.5l el járok el 
városban, a fentebb említett audi meg 6l körül 1.2-1.4 T körüli sulyokat 
mozgatva, ha meg kimegyek városból akkor meg 100-110 es tempónál van 
pofája kiírni a fedcompnak hogy 4l es átlag fogyi van

de persze ettől még a benyás is nagyon szuper, mert azzal meg lehetne 
rengeteget trükközni , vízbefröcsi egyebek hogy ilyen jó értékeket érjünk el

2011-06-13 01:06 keltezéssel, charles hoss írta:
> ismerunk meg olyat aki szerint a dizelek szeles es lapos nyomatekuak ,
> jol vezethetoek , takarekosak :)
> amit leirsz , pont az a bajom veluk - hegyes a nyomatekgorbe , szuk -
> folyamatosan azert kell gepeszkedj hogy a turbo es a motor is jol
> erezze magat - mikozben a gazpedalt egy parkinsonos , enyhen demens
> nemetre mereteztek - de akkor minek ez a teljesitmeny ?
> lehet hogy nem volt 150 lo a szemelyautokban , de a regi II-es golf
> GTD , GTI fekekkel , vezethetosegre ,  fogyasztasra es hajtasra is
> jobb volt mint a mai csodadizelek - es az meg egy vezetheto auto volt
> - csak muszakilag volt a nemet elkurvulas elsofutara . meg epp jo volt
> - de utana ...
> bye
> dexter
>
>
> 2011/6/13 Dukai Zoltan<dzoltan.listak at gmail.com>:
>> Jujaj!
>> ezt a velemenyt kiegeszitenem azzal hogy minde REGI dizel ilyen volt...
>>
>> mult heten, ceges vectran morgolodtam (2006-bol):
>> kinn nemetorszagban mar vezettem parezer km-t, nem tuntek fel egyes
>> hianyossagai a szep szeles es nagy nemet utaknak koszonhetoen (na meg foleg
>> varoskozi hetvegi utazgatasokra hasznaltam).
>> a mar Dexter altal emlitett A oszlop vastagsaga mar akkor is feltunt
>> az hogy az elektromos gazpedalt nem szerettem meg, az is, de hogy suru
>> varosi forgalomban ennyire szarul vezetheto auto legyen...
>> indulsz lampatol (1.9 literes turbodizel, 150 paci kb), elsoben oda kell
>> figyelni hogy tartsd a fordulatszamot, lassan engedd a kuplungot, mert lassu
>> az elektromos gazpedal, eleg konnyu lefulladni vele. elsoben megindulsz,
>> masodik, nyomod a gazt. 1200 korul jarunk, sehol semmi gyorsulas, mi a
>> fene... nyomod lejjebb, meglejjebb, alig maszik fel a fordulatszam mutato.
>> amint eleri az 1800-at berug a turbo - de mivel mar tulnyomtad a gazt
>> megrokonyodesedben hogy miert nem megy ez a csodakocsi 2006-bol- olyan
>> erovel rug meg hogy masodikban szaraz meleg aszfalton elporognek a kerekek.
>> dinamikus kozlekedesrol itt beszelni sem lehet, bologatsz benne mint egy
>> bologatos kutya. teszteltem: egyenletes haladasnal tovigtaposom a gazpedalt,
>> 1... 2...masodpercet szamolok lassan es akkor kezd el gazt adni. igaz hogy a
>> nemet palyan 200 felett mentem vele, palyan nem is tunik ez fel annyira (
>> viszont ugy zabal hogy szemmel lathatoan esik lefele az uzemanyagszin mutato
>> :D ). meg harminc eves sem vagyok, es mar vissza kell sirnom a regi jol
>> vezetheto autokat, amikor erzem hogy a bovden megrantja azt a
>> pillangoszelepet es horogve azonnal huz, fujtat a technika? :) zoldfulu
>> kollega nem akarta elhinni amig nem probalta, hogy ezzel nem tud ugy
>> autozni, mint egy regebbi dizelessel, hogy szinte alapgazon kivisz a
>> vilagbol, pedig az ember nem ilyen erzest varna a 150 loerovel beharangozott
>> autotol :(
>>
>>   Fekete Róbert :
>>>
>>> minden diesel ilyen
>>> városba általánosan 2000-ig ritkán kell kihúzatni 1200-1500 inkább az
>>> általános legalább is ahogy én járok vele
>>>
>>
>>
>
>



More information about the Elektro-etc mailing list