[elektro-etc] nyomatek , teljesitmeny , kisauto
charles hoss
charles.hoss at gmail.com
Wed Jun 8 17:23:46 CEST 2011
igen . csillogo zavarogyuruk a muszerek korul , kockarafagyasztos fem
valtogomb stb ?
oke , ez egy francia , van aki erre bukik , nem zavar , maganugy - de
amikor az opel felejt el ergonomust hasznalni a tervezeskor - akkor
mit mondjak ? szenilisek ?
bye
dexter
vajk fekete <halaloszto at yahoo.co.uk> írta (2011. június 8. 12:44):
> neked fordod van, nem? elozo nalam is az volt, ahhoz kepest ilyenekben halal ez
> a pezso.
>
> vajk
>
>
>
> ________________________________
> From: Xorn <toth.endre at gmail.com>
> To: elektro-etc at tesla.hu
> Sent: Wed, 8 June, 2011 11:43:55
> Subject: Re: [elektro-etc] nyomatek , teljesitmeny , kisauto
>
> Ne viccelj, 2007-ben meg gyartottak. Mi akkor az uj?
>
> Best regards,
> Andy
>
> 2011/6/8 vajk fekete <halaloszto at yahoo.co.uk>:
>> mert neked normalis/regi autod van.
>>
>> vajk
>>
>>
>>
>> ________________________________
>> From: Xorn <toth.endre at gmail.com>
>> To: elektro-etc at tesla.hu
>> Sent: Wed, 8 June, 2011 11:38:45
>> Subject: Re: [elektro-etc] nyomatek , teljesitmeny , kisauto
>>
>> Nekem balrol van a radio, amit amugy sose hasznalok, es jobbrol van a
>> tempomata SET/+, minusz es restore. Balrol a tempomat ON/OFF van
>> csak. :-)
>>
>> Best regards,
>> Andy
>>
>> 2011/6/8 vajk fekete <halaloszto at yahoo.co.uk>:
>>> ergonomia, haggyadma.
>>> manapsag pl minden autoba jobboldalt teszik a kormanyra a radio
>> kezeloszerveit.
>>> mijeeee??? onnan 20cm-re van a radio, ha jobbkezzel akarnam kezelni, el is
>>> ernem. mer balkezen van a tempomat, hiszen ha elernyedten tempomattal
> vezetek,
>>> akkor balkezzel fogom a kormanyt. nana, csakhogy ha tempomattal felkezzel
>>> vezetek, akkor pont az a poen, hogy nem kell nyulni a tempomathoz, viszont
>>> hallgatnam a zenet vazze.
>>>
>>> nameg hogy sporolasbol a tempomat es a radio kezeloszerve ugyanaz a
>>>froccsontott
>>> muanyag, teljesen trivialis osszekeverni es zene hangositas helyett
>> bekapcsolni
>>> a tempomatot es elkezdeni gyorsitani.
>>>
>>> vajk
>>>
>>>
>>>
>>> ________________________________
>>> From: charles hoss <charles.hoss at gmail.com>
>>> To: elektro-etc <elektro-etc at tesla.hu>
>>> Sent: Wed, 8 June, 2011 9:58:50
>>> Subject: [elektro-etc] nyomatek , teljesitmeny , kisauto
>>>
>>> http://totalcar.hu/tesztek/2011/06/08/fulembe_forro_olmot_ontsetek/
>>>
>>> ez pontosan az az erzes ami a dizeleknel a gondot okozza : nyomatek hegyek :
>>>
>>>>Bármennyire is szeretnénk elodázni, nem lehet: be kell röffenteni a kis
>>>>olajkályhát. Tesztautónkban az 1.3 CDTI ECOTEC motor erősebbik, 95 lóerős
>>>>változata...khm...dolgozott. (Kapható ugyanez olcsóbban, 75 lóerővel is).
>>>>Papíron nem mutat rosszul a 95 lóerőhöz tartozó 210 newtonméteres nyomaték és
>>>az
>>>>1145 kilós önsúly, a valóság azért kicsit más.
>>>
>>> A maximális nyomatéknak ugyan 1750-3250-es tartományban rendelkezésre
>>> kéne állnia, de erősen keresnünk kell azt a pillanatnyi nyomatékpúpot,
>>> amikor valójában érezhető egy pillanatnyi fellángolás. A 95 lóerő sem
>>> jön elő csak úgy, hipp-hopp, valahol 4000-es fordulat körül kell
>>> keresni őket, de az már sztratoszférikus és igen kellemetlen tartomány
>>> a kis motornak. Kicsit rázza a lusta, plasztikropi-váltókart, amolyan
>>> időutazás a kilencvenes évek közepére, de kulturáltságban Csikós
>>> öthengeres, ókori szívódízele megsemmisítő csapást mér rá.
>>>
>>> na ez az . a masik , amit mar a vectraban is ereztem - az ergonomia
>>> hianya . a navigaciot elraktak "valahova" - ahogy sikerult
>>>
>>>>Az igazság az, hogy nem tudtam megkedvelni ezt az autót. Pedig vitt-hozott,
>>>>épségben, kisautóhoz képest relatív kényelemben, valamivel öt liter felett
>>>>fogyasztva, ami azért nem rossz, de érezni: ennél a motor-váltó kombónál csak
>>>>jobbat lehet választani. Ez így egy erős hármas
>>>
>>> negy meter , tobb mint egy tonna - kisauto ? a fogyasztasa meg minden
>>> csak nem kicsi . a cikkben benne is van hogy miert .
>>> ez szegyen , nem fejlesztes .
>>>
>>> bye
>>> dexter
>>>
>>
>
More information about the Elektro-etc
mailing list