[elektro-etc] nyomatek , teljesitmeny , kisauto

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
Wed Jun 8 12:44:38 CEST 2011


neked fordod van, nem? elozo nalam is az volt, ahhoz kepest ilyenekben halal ez 
a pezso.

vajk



________________________________
From: Xorn <toth.endre at gmail.com>
To: elektro-etc at tesla.hu
Sent: Wed, 8 June, 2011 11:43:55
Subject: Re: [elektro-etc] nyomatek , teljesitmeny , kisauto

Ne viccelj, 2007-ben meg gyartottak. Mi akkor az uj?

Best regards,
Andy

2011/6/8 vajk fekete <halaloszto at yahoo.co.uk>:
> mert neked normalis/regi  autod van.
>
> vajk
>
>
>
> ________________________________
> From: Xorn <toth.endre at gmail.com>
> To: elektro-etc at tesla.hu
> Sent: Wed, 8 June, 2011 11:38:45
> Subject: Re: [elektro-etc] nyomatek , teljesitmeny , kisauto
>
> Nekem balrol van a radio, amit amugy sose hasznalok, es jobbrol van a
> tempomata SET/+, minusz es restore. Balrol a tempomat ON/OFF van
> csak. :-)
>
> Best regards,
> Andy
>
> 2011/6/8 vajk fekete <halaloszto at yahoo.co.uk>:
>> ergonomia, haggyadma.
>> manapsag pl minden autoba jobboldalt teszik a kormanyra a radio
> kezeloszerveit.
>> mijeeee??? onnan 20cm-re van a radio, ha jobbkezzel akarnam kezelni, el is
>> ernem. mer balkezen van a tempomat, hiszen ha elernyedten tempomattal 
vezetek,
>> akkor balkezzel fogom a kormanyt. nana, csakhogy ha tempomattal felkezzel
>> vezetek, akkor pont az a poen, hogy nem kell nyulni a tempomathoz, viszont
>> hallgatnam a zenet vazze.
>>
>> nameg hogy sporolasbol a tempomat es a radio kezeloszerve ugyanaz a
>>froccsontott
>> muanyag, teljesen trivialis osszekeverni es zene hangositas helyett
> bekapcsolni
>> a tempomatot es elkezdeni gyorsitani.
>>
>> vajk
>>
>>
>>
>> ________________________________
>> From: charles hoss <charles.hoss at gmail.com>
>> To: elektro-etc <elektro-etc at tesla.hu>
>> Sent: Wed, 8 June, 2011 9:58:50
>> Subject: [elektro-etc] nyomatek , teljesitmeny , kisauto
>>
>> http://totalcar.hu/tesztek/2011/06/08/fulembe_forro_olmot_ontsetek/
>>
>> ez pontosan az az erzes ami a dizeleknel a gondot okozza : nyomatek hegyek :
>>
>>>Bármennyire is szeretnénk elodázni, nem lehet: be kell röffenteni a kis
>>>olajkályhát. Tesztautónkban az 1.3 CDTI ECOTEC motor erősebbik, 95 lóerős
>>>változata...khm...dolgozott. (Kapható ugyanez olcsóbban, 75 lóerővel is).
>>>Papíron nem mutat rosszul a 95 lóerőhöz tartozó 210 newtonméteres nyomaték és
>>az
>>>1145 kilós önsúly, a valóság azért kicsit más.
>>
>> A maximális nyomatéknak ugyan 1750-3250-es tartományban rendelkezésre
>> kéne állnia, de erősen keresnünk kell azt a pillanatnyi nyomatékpúpot,
>> amikor valójában érezhető egy pillanatnyi fellángolás. A 95 lóerő sem
>> jön elő csak úgy, hipp-hopp, valahol 4000-es fordulat körül kell
>> keresni őket, de az már sztratoszférikus és igen kellemetlen tartomány
>> a kis motornak. Kicsit rázza a lusta, plasztikropi-váltókart, amolyan
>> időutazás a kilencvenes évek közepére, de kulturáltságban Csikós
>> öthengeres, ókori szívódízele megsemmisítő csapást mér rá.
>>
>> na ez az . a masik , amit mar a vectraban is ereztem - az ergonomia
>> hianya . a navigaciot elraktak "valahova" - ahogy sikerult
>>
>>>Az igazság az, hogy nem tudtam megkedvelni ezt az autót. Pedig vitt-hozott,
>>>épségben, kisautóhoz képest relatív kényelemben, valamivel öt liter felett
>>>fogyasztva, ami azért nem rossz, de érezni: ennél a motor-váltó kombónál csak
>>>jobbat lehet választani. Ez így egy erős hármas
>>
>> negy meter , tobb mint egy tonna - kisauto ? a fogyasztasa meg minden
>> csak nem kicsi . a cikkben benne is van hogy miert .
>> ez szegyen , nem fejlesztes .
>>
>> bye
>> dexter
>>
>


More information about the Elektro-etc mailing list