[elektro-etc] nyomatek , teljesitmeny , kisauto

Xorn toth.endre at gmail.com
Wed Jun 8 11:38:45 CEST 2011


Nekem balrol van a radio, amit amugy sose hasznalok, es jobbrol van a
tempomata SET/+, minusz es restore. Balrol a tempomat ON/OFF van
csak. :-)

Best regards,
Andy

2011/6/8 vajk fekete <halaloszto at yahoo.co.uk>:
> ergonomia, haggyadma.
> manapsag pl minden autoba jobboldalt teszik a kormanyra a radio kezeloszerveit.
> mijeeee??? onnan 20cm-re van a radio, ha jobbkezzel akarnam kezelni, el is
> ernem. mer balkezen van a tempomat, hiszen ha elernyedten tempomattal vezetek,
> akkor balkezzel fogom a kormanyt. nana, csakhogy ha tempomattal felkezzel
> vezetek, akkor pont az a poen, hogy nem kell nyulni a tempomathoz, viszont
> hallgatnam a zenet vazze.
>
> nameg hogy sporolasbol a tempomat es a radio kezeloszerve ugyanaz a froccsontott
> muanyag, teljesen trivialis osszekeverni es zene hangositas helyett bekapcsolni
> a tempomatot es elkezdeni gyorsitani.
>
> vajk
>
>
>
> ________________________________
> From: charles hoss <charles.hoss at gmail.com>
> To: elektro-etc <elektro-etc at tesla.hu>
> Sent: Wed, 8 June, 2011 9:58:50
> Subject: [elektro-etc] nyomatek , teljesitmeny , kisauto
>
> http://totalcar.hu/tesztek/2011/06/08/fulembe_forro_olmot_ontsetek/
>
> ez pontosan az az erzes ami a dizeleknel a gondot okozza : nyomatek hegyek :
>
>>Bármennyire is szeretnénk elodázni, nem lehet: be kell röffenteni a kis
>>olajkályhát. Tesztautónkban az 1.3 CDTI ECOTEC motor erősebbik, 95 lóerős
>>változata...khm...dolgozott. (Kapható ugyanez olcsóbban, 75 lóerővel is).
>>Papíron nem mutat rosszul a 95 lóerőhöz tartozó 210 newtonméteres nyomaték és az
>>1145 kilós önsúly, a valóság azért kicsit más.
>
> A maximális nyomatéknak ugyan 1750-3250-es tartományban rendelkezésre
> kéne állnia, de erősen keresnünk kell azt a pillanatnyi nyomatékpúpot,
> amikor valójában érezhető egy pillanatnyi fellángolás. A 95 lóerő sem
> jön elő csak úgy, hipp-hopp, valahol 4000-es fordulat körül kell
> keresni őket, de az már sztratoszférikus és igen kellemetlen tartomány
> a kis motornak. Kicsit rázza a lusta, plasztikropi-váltókart, amolyan
> időutazás a kilencvenes évek közepére, de kulturáltságban Csikós
> öthengeres, ókori szívódízele megsemmisítő csapást mér rá.
>
> na ez az . a masik , amit mar a vectraban is ereztem - az ergonomia
> hianya . a navigaciot elraktak "valahova" - ahogy sikerult
>
>>Az igazság az, hogy nem tudtam megkedvelni ezt az autót. Pedig vitt-hozott,
>>épségben, kisautóhoz képest relatív kényelemben, valamivel öt liter felett
>>fogyasztva, ami azért nem rossz, de érezni: ennél a motor-váltó kombónál csak
>>jobbat lehet választani. Ez így egy erős hármas
>
> negy meter , tobb mint egy tonna - kisauto ? a fogyasztasa meg minden
> csak nem kicsi . a cikkben benne is van hogy miert .
> ez szegyen , nem fejlesztes .
>
> bye
> dexter
>



More information about the Elektro-etc mailing list