[elektro-etc] BKV kontra vidék
jhidvegi
jhidvegi at gmail.com
Wed Jun 1 16:31:05 CEST 2011
Kormos Imre wrote:
> A győri helyi közlekedés utolsó emlékeim szerint (önkormányzati és
> állami támogatással) 2% költséghez viszonyított nyereséggel zárt.
> Az önkormányzati támogatás többszöröse az államinak.
Győr olyan kicsi, hogy át lehet rajta sétálni. Sosem értettem, hogy bárki hogy
tudja budapestet bármelyik magyar nagyvárossal közlekedési szempontból így
összevetni, főleg tömegközlekedési szempontból.
Már olyat is hallottam régebben egy riportban, hogy valaki lehúzta a
budapestieket, hogy képtelenek megtanulni vezetni, mert hogy az ő városában
defaszán működik a zöldhullám, nincs ezzel semmi gond, meg lehet tanulni. Közben
meg Budapest itt kínlódik minden nap az aglomerációból reggelente be-
délutánonként meg kiözönlő gigászi mennyiségű járművel és emberrel, és oldja meg
saját költségén... Szerintem ez szemétség az aglomerációs települések részéről,
de ez csak egy vélemény.
(Tegnap reggel, amikor a buszsávot a budaörsi úton pont aznapra hosszabbították
meg a petőfi laktanyáig, 3/4 órát dekkoltam egy olyan szakaszon elmenekülési
lehetőség nélkül úgy, hogy a sebesség nem haladta meg a gyalogos sebességét.
Meglesném, ha a derék mondjuk győri ezt hogy kezelné le a frenetikus vezetési
képességeivel. Pechemre be kellett mennem a városba, egyúttal melót elvinni a
budaörsi úton található céghez. A bkv feladatai is arányosan nagyobbak itt, mint
bármelyik másik magyar városban.)
hjozsi
More information about the Elektro-etc
mailing list