[elektro-etc] BKV kontra vidék

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
Wed Jun 1 16:31:05 CEST 2011


Kormos Imre wrote:
> A győri helyi közlekedés utolsó emlékeim szerint (önkormányzati és
> állami támogatással) 2% költséghez viszonyított nyereséggel zárt.
> Az önkormányzati támogatás többszöröse az államinak.

Győr olyan kicsi, hogy át lehet rajta sétálni. Sosem értettem, hogy bárki hogy 
tudja budapestet bármelyik magyar nagyvárossal közlekedési szempontból így 
összevetni, főleg tömegközlekedési szempontból.

Már olyat is hallottam régebben egy riportban, hogy valaki lehúzta a 
budapestieket, hogy képtelenek megtanulni vezetni, mert hogy az ő városában 
defaszán működik a zöldhullám, nincs ezzel semmi gond, meg lehet tanulni. Közben 
meg Budapest itt kínlódik minden nap az aglomerációból reggelente be- 
délutánonként meg kiözönlő gigászi mennyiségű járművel és emberrel, és oldja meg 
saját költségén... Szerintem ez szemétség az aglomerációs települések részéről, 
de ez csak egy vélemény.

(Tegnap reggel, amikor a buszsávot a budaörsi úton pont aznapra hosszabbították 
meg a petőfi laktanyáig, 3/4 órát dekkoltam egy olyan szakaszon elmenekülési 
lehetőség nélkül úgy, hogy a sebesség nem haladta meg a gyalogos sebességét. 
Meglesném, ha a derék mondjuk győri ezt hogy kezelné le a frenetikus vezetési 
képességeivel. Pechemre be kellett mennem a városba, egyúttal melót elvinni a 
budaörsi úton található céghez. A bkv feladatai is arányosan nagyobbak itt, mint 
bármelyik másik magyar városban.)

hjozsi 



More information about the Elektro-etc mailing list