[elektro-etc] Valóban repülő boszorkány ...
Kovács József
kj at faldeko.hu
Sat Feb 5 18:33:46 CET 2011
Majdnem :-)
Vannak rendes kormányok, a söprű hátsó végén
A kalap nem mozog...
(15 pézért nagyon népszerű volt karácsonyra
éppen a könnyű repülhetősége miatt...)
KJ
2011.02.05. 18:20 keltezéssel, charles hoss írta:
> 2011/2/5 Acs Gabor<agabor at electrodesign.hu>:
>> Vicces!
>> De mitől lehet ilyen jól manőverezni?
>
> nem akarom lebecsulni a konstrukciot , mert szerintem is nagyon klassz
> , de alapvetoen eleg egyszeru a cucc
> az iranytartasaert es meghajtasert a sepru vege es az elejere tett
> propeller a felelos .
> az iranyitasert es a szarnyfeluletert a kalap .
> mivel a kalap jo magasan van a motorhoz kepest , ha noveled a toloerot
> , akkor billen , igy felhajtoerot is kepez , lehet hogy egyaltalan
> nincs szuksege magassagi kormanyra , csak a gazzal allitod be .
> a jobbra balra iranyitas a kalap peremenek felhajtasaval tortenik es
> igy a szarny merete valtozik .
> mivel a kalap nagyon magasan van a sulyponthoz kepest , a cucc
> alapvetoen stabil , tehat nem kell iranyitani , akkor is egyenesen
> repul ha van motor .
>
> talan emelekszel arra a vitara par eve hogy "egy sima fordulo
> vegrehajtasahoz oriasi szamitasi kapacitas kell" akkor feladtam a
> dolgot , emrt anyazassa valt - de itt a cafolat .
> ha a kalap 10%-at felhajtod , akkor a gep a felhajtott oldal fele
> forul mondjuk 5 fokot/sec .
> ha nem , akkor egyenesen megy , max husz-harminc masodpercenkent a
> digit iranytu vagy a gps alapjan kell egy helyesbitest csinalni .
> ezt a repcsit egy 16c84 vagy szelsoseges esetben egy 508 is tudja
> repulni megadott utvonalon .
>
> bye
> dexter
>
>
>
>
>
> Ellenőrizte: AVG - www.avg.com
> Verzió: 9.0.872 / Vírus adatbázis: 271.1.1/3423 - Kiadás dátuma: 02/04/11 20:36:00
>
More information about the Elektro-etc
mailing list