[elektro-etc] vilanykerítés

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
Sat Dec 17 22:14:57 CET 2011


charles hoss wrote:
> tuti . amikor a kpm-es csokat kerdeztem a ledes hatso lamparol , akkor
> levezettem neki hogy a szoraskepe , fenyereje , spektruma  ,minden
> teljesiti az elvarasokat - erre a valasz az volt hogy "nem gyarban
> keszult" - igy aztan kerdeztem hogy mi a gyar definicioja ? ha szamlat
> irok magamnak a munkarol hogy megcsinaltam , akkor az mar gyar ? vagy
> teherporta kell ? esetleg a portas teszi majd megfelelove ?

A dolog nem egyszerű. Jártam a tungsram olyan részén, ahol laborkörülmények 
között vizsgálják az autólámpákat.
Gondolom ez valahogy úgy megy, hogy a labornak van valami akreditációja, hogy 
csinálhat ilyet, és az általa kiadott jkv hiteles, és a közlekedési hatóságok 
elfogadják. Ha a gyártónak van ilyen laborja, akkor ő képes a saját 
fényforrásait minősíteni, és ellátni megfelelő papírokkal, amik persze az autóba 
való beépítés előtt már meg kell legyenek.

Ezzel együtt, ami ma van az utakon, papírok ide vagy oda, az elképesztő.

Nekem gyanús (nem tudom, de gyanús), hogy ha az amcsiknál raknál be egy olyan 
lámpát, amit te csináltál, és a vizsgán azt látják a műszerükkel (ha nézik), 
hogy az jó, akkor az jó, és kész.

hjozsi 



More information about the Elektro-etc mailing list