[elektro-etc] hűha

Kormos Imre imre.kormos at gmail.com
Sat Dec 3 22:51:09 CET 2011


Ok, de egy tenyérnyi szirszart könnyű 300 fok körül tartani. Ez lenne a legkevesebb..
KI

> -----Original Message-----
> From: elektro-etc-bounces at tesla.hu [mailto:elektro-etc-bounces at tesla.hu]
> On Behalf Of vajk fekete
> Sent: Saturday, December 03, 2011 10:15 PM
> To: elektro-etc at tesla.hu
> Subject: Re: [elektro-etc] hűha
> 
> cserebe magas uzemi homerseklet kell neki...
> 
> vajk
> 
> 
> ________________________________
>  From: Kormos Imre <imre.kormos at gmail.com>
> To: elektro-etc at tesla.hu
> Sent: Saturday, 3 December 2011, 21:45
> Subject: Re: [elektro-etc] hűha
> 
> Rákerestem a nátrium-kén akkumulátorra, 2009-ben tele volt a net ilyen
> cikkekkel:
> <http://www.szabadfold.hu/zoldfold/energia/tenyernyi_akku_tolti_az_ege
> sz_hazat>
> 20kWh egy tenyérnyi akksiban... Na, az nem lenne semmi.. Még az ebben a
> cikkben leírt 2000$-ért sem (ami persze azóta nem 370eFt, hanem 450eFt) KI
> 
> 
> 
> > -----Original Message-----
> > From: elektro-etc-bounces at tesla.hu
> > [mailto:elektro-etc-bounces at tesla.hu]
> > On Behalf Of vajk fekete
> > Sent: Friday, December 02, 2011 10:56 PM
> > To: elektro-etc at tesla.hu
> > Subject: Re: [elektro-etc] hűha
> >
> > megtalaltam:
> >
> http://index.hu/tech/hardver/2010/04/07/epuletnyi_akkumulatort_epitett
> > _
> > egy_texasi_kisvaros/
> >
> >
> >
> > ________________________________
> >  From: Erdos Zoltan <erdosz at gmail.com>
> > To: elektro-etc at tesla.hu
> > Sent: Friday, 2 December 2011, 18:18
> > Subject: Re: [elektro-etc] hűha
> >
> > valoban hatalmas buffer kapacitas az eromuveknek is :-)
> >
> > engem inkabb az aggaszt, ha elterjed, hogy a sok kipurcant akkut hova
> > tesszuk ? (a jelneleginel sokkal tobbrol lesz szo)
> >
> > illetve a koltseg/elettartam mutato sem annyira publikus... marpedig
> > draganak draga... es nem orok elet...
> >
> >
> >
> > 2011.12.02. 18:08 keltezéssel, Fuzesi Arnold írta:
> > > Olvastam rola vhol vmit, hogy a kocsik a parkoloban a halozatra
> > > lennenek dugva, es nem csak fogyasztok lennenek hanem buffer
> > > szerepet is
> > ellatnanak.
> > > Merthogy nem mindig mindegyik autó megy. De pár %-ot pl siman
> > > leadhat amelyik áll - a többi javára.
> > >
> > > A.
> > >
> > > On 2011.12.02. 17:30, vajk fekete wrote:
> > >> majd nem indul el a tolto csak kettokor. ejjel van egy nagy volgy,
> > >> ha abban lenne plusz fogyasztas, az meg hasznalna is, mert kevesebb
> > >> alaperomuvet kellene ejjelre visszavenni.
> > >>
> > >> vajk
> > >>
> > >>
> > >>
> > >> ________________________________
> > >> From: Várszegi Péter<varszegi at kapos-net.hu>
> > >> To: elektro-etc at tesla.hu
> > >> Sent: Friday, 2 December 2011, 14:54
> > >> Subject: Re: [elektro-etc] hűha
> > >>
> > >> Azt el tudod képzelni, hogy hazaérnek a népek egyszerre 5 órakor és
> > >> mindenki bedugja a kocsit töltésre?
> > >> Kb. mennyi idő alatt ülne le a villamoshálózat?
> > >> Pláne, ha gyorstöltéssel megy a dolog ...
> > >>
> > >> -----Original Message----- From: jhidvegi
> > >> Sent: Friday, December 02, 2011 1:50 PM
> > >> To: elektro-etc at tesla.hu
> > >> Subject: Re: [elektro-etc] hűha
> > >>
> > >> Fekete Róbert wrote:
> > >>> na valamit gyorsan találjunk ki
> > >>> free energy vagy valami
> > >>> mert a jövőre prognosztizál üza ár ölég félelmetes
> > >>
> > >> Nem érzem félelmetesnek abban az esetben, hogy ha valaki nem
> > >> bejárós autóval valahova, hanem otthon dolgozik. Sokkal jobban kell
> > >> szervezni a különféle utakat (anyagbeszerzés meg ilyesmi), és jó
> > >> eséllyel a munkára fordított ilyen utak költségei átháríthatók.
> > >> Kicsit emelni kell a kilométerdíjon. (Én így is ménkű alacsonyan
> > >> számolom, töredéke a taxitarifának.) A km-díjnak csak egy része az
> > >> üzemanyag, a többi a gk-amortizáció és a sofőr bére, meg egy
> > szembenézési
> > >> faktor. :-) (A kuncsaft szemébe nézel, és látod, mi az, ami még
> > >> átmegy. :-) )
> > >>
> > >> A bejárósok és más okból állandóan autózni kényszerülők persze
> > >> megszívják, de ők fognak villanyautóba meg igen kisfogyasztású
> > >> autókba ülni, és
> > takarékosan
> > >> vezetni. Hacsaknem van zsé bőven, és nem számít. Sokan meg áttérnek
> > >> a szintén nem olcsó közösséginek nevezett közlekedésre, kevesen meg
> > >> biciklizni és gyalogolni fognak.
> > >>
> > >> hjozsi
> > >>
> > >
> > >



More information about the Elektro-etc mailing list