[elektro-etc] hűha

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
Sat Dec 3 22:15:03 CET 2011


cserebe magas uzemi homerseklet kell neki...

vajk


________________________________
 From: Kormos Imre <imre.kormos at gmail.com>
To: elektro-etc at tesla.hu 
Sent: Saturday, 3 December 2011, 21:45
Subject: Re: [elektro-etc] hűha
 
Rákerestem a nátrium-kén akkumulátorra, 2009-ben tele volt a net ilyen cikkekkel:
<http://www.szabadfold.hu/zoldfold/energia/tenyernyi_akku_tolti_az_egesz_hazat>
20kWh egy tenyérnyi akksiban... Na, az nem lenne semmi.. Még az ebben a cikkben leírt 2000$-ért sem (ami persze azóta nem 370eFt, hanem 450eFt)
KI



> -----Original Message-----
> From: elektro-etc-bounces at tesla.hu [mailto:elektro-etc-bounces at tesla.hu]
> On Behalf Of vajk fekete
> Sent: Friday, December 02, 2011 10:56 PM
> To: elektro-etc at tesla.hu
> Subject: Re: [elektro-etc] hűha
> 
> megtalaltam:
> http://index.hu/tech/hardver/2010/04/07/epuletnyi_akkumulatort_epitett_
> egy_texasi_kisvaros/
> 
> 
> 
> ________________________________
>  From: Erdos Zoltan <erdosz at gmail.com>
> To: elektro-etc at tesla.hu
> Sent: Friday, 2 December 2011, 18:18
> Subject: Re: [elektro-etc] hűha
> 
> valoban hatalmas buffer kapacitas az eromuveknek is :-)
> 
> engem inkabb az aggaszt, ha elterjed, hogy a sok kipurcant akkut hova
> tesszuk ? (a jelneleginel sokkal tobbrol lesz szo)
> 
> illetve a koltseg/elettartam mutato sem annyira publikus... marpedig
> draganak draga... es nem orok elet...
> 
> 
> 
> 2011.12.02. 18:08 keltezéssel, Fuzesi Arnold írta:
> > Olvastam rola vhol vmit, hogy a kocsik a parkoloban a halozatra lennenek
> > dugva, es nem csak fogyasztok lennenek hanem buffer szerepet is
> ellatnanak.
> > Merthogy nem mindig mindegyik autó megy. De pár %-ot pl siman leadhat
> > amelyik áll - a többi javára.
> >
> > A.
> >
> > On 2011.12.02. 17:30, vajk fekete wrote:
> >> majd nem indul el a tolto csak kettokor. ejjel van egy nagy volgy, ha
> >> abban lenne plusz fogyasztas, az meg hasznalna is, mert kevesebb
> >> alaperomuvet kellene ejjelre visszavenni.
> >>
> >> vajk
> >>
> >>
> >>
> >> ________________________________
> >> From: Várszegi Péter<varszegi at kapos-net.hu>
> >> To: elektro-etc at tesla.hu
> >> Sent: Friday, 2 December 2011, 14:54
> >> Subject: Re: [elektro-etc] hűha
> >>
> >> Azt el tudod képzelni, hogy hazaérnek a népek egyszerre 5 órakor és
> >> mindenki bedugja a kocsit töltésre?
> >> Kb. mennyi idő alatt ülne le a villamoshálózat?
> >> Pláne, ha gyorstöltéssel megy a dolog ...
> >>
> >> -----Original Message----- From: jhidvegi
> >> Sent: Friday, December 02, 2011 1:50 PM
> >> To: elektro-etc at tesla.hu
> >> Subject: Re: [elektro-etc] hűha
> >>
> >> Fekete Róbert wrote:
> >>> na valamit gyorsan találjunk ki
> >>> free energy vagy valami
> >>> mert a jövőre prognosztizál üza ár ölég félelmetes
> >>
> >> Nem érzem félelmetesnek abban az esetben, hogy ha valaki nem bejárós
> >> autóval
> >> valahova, hanem otthon dolgozik. Sokkal jobban kell szervezni a
> >> különféle utakat
> >> (anyagbeszerzés meg ilyesmi), és jó eséllyel a munkára fordított ilyen
> >> utak
> >> költségei átháríthatók. Kicsit emelni kell a kilométerdíjon. (Én így
> >> is ménkű
> >> alacsonyan számolom, töredéke a taxitarifának.) A km-díjnak csak egy
> >> része az
> >> üzemanyag, a többi a gk-amortizáció és a sofőr bére, meg egy
> szembenézési
> >> faktor. :-) (A kuncsaft szemébe nézel, és látod, mi az, ami még
> >> átmegy. :-) )
> >>
> >> A bejárósok és más okból állandóan autózni kényszerülők persze
> >> megszívják, de ők
> >> fognak villanyautóba meg igen kisfogyasztású autókba ülni, és
> takarékosan
> >> vezetni. Hacsaknem van zsé bőven, és nem számít. Sokan meg áttérnek a
> >> szintén
> >> nem olcsó közösséginek nevezett közlekedésre, kevesen meg biciklizni és
> >> gyalogolni fognak.
> >>
> >> hjozsi
> >>
> >
> >


More information about the Elektro-etc mailing list