[elektro-etc] hűha
Fuzesi Arnold
arnold.fuzesi.lista at gmail.com
Fri Dec 2 18:08:14 CET 2011
Olvastam rola vhol vmit, hogy a kocsik a parkoloban a halozatra lennenek dugva,
es nem csak fogyasztok lennenek hanem buffer szerepet is ellatnanak.
Merthogy nem mindig mindegyik autó megy. De pár %-ot pl siman leadhat amelyik
áll - a többi javára.
A.
On 2011.12.02. 17:30, vajk fekete wrote:
> majd nem indul el a tolto csak kettokor. ejjel van egy nagy volgy, ha abban lenne plusz fogyasztas, az meg hasznalna is, mert kevesebb alaperomuvet kellene ejjelre visszavenni.
>
> vajk
>
>
>
> ________________________________
> From: Várszegi Péter<varszegi at kapos-net.hu>
> To: elektro-etc at tesla.hu
> Sent: Friday, 2 December 2011, 14:54
> Subject: Re: [elektro-etc] hűha
>
> Azt el tudod képzelni, hogy hazaérnek a népek egyszerre 5 órakor és mindenki bedugja a kocsit töltésre?
> Kb. mennyi idő alatt ülne le a villamoshálózat?
> Pláne, ha gyorstöltéssel megy a dolog ...
>
> -----Original Message----- From: jhidvegi
> Sent: Friday, December 02, 2011 1:50 PM
> To: elektro-etc at tesla.hu
> Subject: Re: [elektro-etc] hűha
>
> Fekete Róbert wrote:
>> na valamit gyorsan találjunk ki
>> free energy vagy valami
>> mert a jövőre prognosztizál üza ár ölég félelmetes
>
> Nem érzem félelmetesnek abban az esetben, hogy ha valaki nem bejárós autóval
> valahova, hanem otthon dolgozik. Sokkal jobban kell szervezni a különféle utakat
> (anyagbeszerzés meg ilyesmi), és jó eséllyel a munkára fordított ilyen utak
> költségei átháríthatók. Kicsit emelni kell a kilométerdíjon. (Én így is ménkű
> alacsonyan számolom, töredéke a taxitarifának.) A km-díjnak csak egy része az
> üzemanyag, a többi a gk-amortizáció és a sofőr bére, meg egy szembenézési
> faktor. :-) (A kuncsaft szemébe nézel, és látod, mi az, ami még átmegy. :-) )
>
> A bejárósok és más okból állandóan autózni kényszerülők persze megszívják, de ők
> fognak villanyautóba meg igen kisfogyasztású autókba ülni, és takarékosan
> vezetni. Hacsaknem van zsé bőven, és nem számít. Sokan meg áttérnek a szintén
> nem olcsó közösséginek nevezett közlekedésre, kevesen meg biciklizni és
> gyalogolni fognak.
>
> hjozsi
>
More information about the Elektro-etc
mailing list