[elektro-etc] hűha

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
Fri Dec 2 17:30:59 CET 2011


majd nem indul el a tolto csak kettokor. ejjel van egy nagy volgy, ha abban lenne plusz fogyasztas, az meg hasznalna is, mert kevesebb alaperomuvet kellene ejjelre visszavenni.

vajk



________________________________
 From: Várszegi Péter <varszegi at kapos-net.hu>
To: elektro-etc at tesla.hu 
Sent: Friday, 2 December 2011, 14:54
Subject: Re: [elektro-etc] hűha
 
Azt el tudod képzelni, hogy hazaérnek a népek egyszerre 5 órakor és mindenki bedugja a kocsit töltésre?
Kb. mennyi idő alatt ülne le a villamoshálózat?
Pláne, ha gyorstöltéssel megy a dolog ...

-----Original Message----- From: jhidvegi
Sent: Friday, December 02, 2011 1:50 PM
To: elektro-etc at tesla.hu
Subject: Re: [elektro-etc] hűha

Fekete Róbert wrote:
> na valamit gyorsan találjunk ki
> free energy vagy valami
> mert a jövőre prognosztizál üza ár ölég félelmetes

Nem érzem félelmetesnek abban az esetben, hogy ha valaki nem bejárós autóval
valahova, hanem otthon dolgozik. Sokkal jobban kell szervezni a különféle utakat
(anyagbeszerzés meg ilyesmi), és jó eséllyel a munkára fordított ilyen utak
költségei átháríthatók. Kicsit emelni kell a kilométerdíjon. (Én így is ménkű
alacsonyan számolom, töredéke a taxitarifának.) A km-díjnak csak egy része az
üzemanyag, a többi a gk-amortizáció és a sofőr bére, meg egy szembenézési
faktor. :-) (A kuncsaft szemébe nézel, és látod, mi az, ami még átmegy. :-) )

A bejárósok és más okból állandóan autózni kényszerülők persze megszívják, de ők
fognak villanyautóba meg igen kisfogyasztású autókba ülni, és takarékosan
vezetni. Hacsaknem van zsé bőven, és nem számít. Sokan meg áttérnek a szintén
nem olcsó közösséginek nevezett közlekedésre, kevesen meg biciklizni és
gyalogolni fognak.

hjozsi 


More information about the Elektro-etc mailing list