[elektro-etc] dan urhajofejlesztes

charles.hoss charles.hoss at gmail.com
Thu Sep 16 13:50:09 CEST 2010


A szilard hajtoanyagu raketak felvinnek siman . A felszallas utani elso ket perc a legnehezebb . A rakterben pedig elferne a szukseges extra manoverezo uzemanyag. 
Annak idejen volt sugarhajtasu es raketahajtasu repulo - sot az otvenes evekben rutinszeruen jartak x gepek a legkoron kivulre , az ursiklo tomegenek nagyjat el lehetene hagyni ha a rutan fele fekeket hasznalnak .
Ehhez kepest epp azert ilyen lassu a fejlodes , mert a nasa rault a projektekre. 

Bye
Dexter

Sent from my HTC

-----Original Message-----
From: jhidvegi <jhidvegi at gmail.com>
Sent: Thursday, September 16, 2010 10:37
To: elektro-etc at tesla.hu
Subject: Re: [elektro-etc] dan urhajofejlesztes

Kaczmarek Edvard wrote:

> Tévedés. A két karcsú az szilárd hajtóanyagú raketta. A tolóerő
> 83%-át adják, de csak két percig működnek. A nagy duci pedig
> üzemayagtartály a Shuttle hajtóművei számára, amelyek szintén a
> starttól mennek.

Rendben, akkor is az van, hogy a magában álló űrrepülőgépben nincs jelentős 
mennyiségű üzemanyag, szóval nem hiszem, hogy ez, amit így szoktak fellőni, 
képes lenne mondjuk 20km magasról 2-300km magasan földkörüli pályára állni.

Ha mégis, akkor légyszi írdd meg, hogyan.

hjozsi 




More information about the Elektro-etc mailing list