[elektro-etc] k?rforgalom megin /fogy.
charles.hoss
charles.hoss at gmail.com
Fri May 7 10:38:22 CEST 2010
Tudom hogy nem ilyen egyszeru , de az egyenesen elore beallas ettol meg nem mukodik feltetel nelkul.
Jeep-nel keresztben csuszaskor pl nem kell tekerni a kormanyt , eleg kicsit megrantani es elengedni , aztan tenyerrel lefogni amikor beallt a megfelelo szogbe - nem egyenesbe akar beallni hanem az erot igyekszik minimalizalni - talan azert is mert az auto magassagvaltozasa par newtont jelent mig a keresztiranyu ero partizet.
Onbealloan viselkedik.
Ha meg delutan sem hiszitek el es nem talal senki , akkor driftelo auto belsokameras felveteleket keresek.
Bye
dexter
Sent from my HTC
-----Original Message-----
From: jhidvegi <jhidvegi at gmail.com>
Sent: Friday, May 07, 2010 9:52
To: elektro-etc at tesla.hu
Subject: Re: [elektro-etc] k?rforgalom megin /fogy.
charles.hoss wrote:
> Az utanfutas miatt a jol beallitott futomu barhova beall ahol nem hat
> ra oldaliranyu ero.
Ez nem ilyen egyszerű, nem olyan, mint egy zsúrkocsi vagy bevásárló kocsi forgó
kereke.
Az autók futóművében a kerék elfordulása kis emelést végez a kasznin azon a
helyen. Tehát, ha a kereket talpcsapágyra teszed, hogy könnyen elfordujon álló
helyzetben, akkor is vissza akar menni egyenesbe, ha a többi surlódás engedi,
mert ekkor van a kaszni a legalacsonyabb helyzetben.
Ezt úgy érik el, hogy a kerék elfordulási tengelye nem függőleges, hanem befelé
dől.
Csinálnak más furmányt is, nem csak befelé dől. A kerék maga úgy dől, hogy
kanyarban a kerpék is dőljön kissé a kanyar irányába, hogy a gumira ható
deformációk ellenére "talpon" maradjon, ne pedig úgy, mint a zsigulik pl, erős
kanyarban a kerék úgy maga alá fordul, hogy szinte az oldalán érintkezik a
talajjal.
hjozsi
More information about the Elektro-etc
mailing list