[elektro-etc] körforgalom megin /fogy.
charles hoss
charles.hoss at gmail.com
Wed May 5 16:48:55 CEST 2010
ezt hivjak dizelnek . es meg igy is durvan szennyeznek
bye
dexter
2010/5/5 Xorn <toth.endre at gmail.com>
> No, ez is egy nagy varazslat. Elkezdtek merni a
> szennyezoanyag-kibocsatast hidegen, indulaskor. Persze, rettenetes
> ertekeket mertek, mereshataron tul, nemhogy a norman belul. Mit
> csinaltak erre a gyartok? Levegot fujatnak a szivooldalrol kozvetlenul
> a kipufogoba, higitjak a kipufogogazt, mert akkor kisebb a
> koncentracio. Az, hogy osszessegeben pontosan ugyanannyi a kibocsatott
> karos anyag, mint elotte, az nem erdekel senkit, csak az, hogy nem
> 0,15% hanem csak 0,09, es ugy belefer a 0,1-es hatarertekbe...
>
> Best regards,
> Andy
>
> 2010/5/5 Hofferek Attila <hofi at soka.co.hu>:
> > 2010.05.05. 16:21 keltezéssel, Szali Sandor írta:
> >>
> >> Hofferek Attila wrote:
> >>>
> >>> De miért? A kompjuter, ha motorfekezel, tehat magasabb a fordszam mint
> >>> az alapjarati, de alapallapotban van a gazpedal, elveszi meg azt a
> >>> kicsi alapjarati benzint is, es csak annyit hagy, hogy a katalizator
> >>> ki ne huljon.
> >>
> >> ha egy alpesi lejton nem venne el teljesen, [van LEDem a befecsin] en
> >> kikapcsolom az AC motort.
> >> zokon veszi a katalizator ha kihul? Mikor legkozelebb benzinnel
> >> gyorsitanom kene a hideg katalizatorral, mi tortenik? Visszaall a motor
> >> a tablazatbol mukodni es tobbet/kevesebbet fogyaszt?
> >
> > Szerintem semmi, amig vissza nem melegszik a katalizator, addig nem
> > teljesiti a normakat.
> >
> >
>
>
More information about the Elektro-etc
mailing list