[elektro-etc] körforgalom megin /fogy.
Xorn
toth.endre at gmail.com
Wed May 5 16:28:50 CEST 2010
No, ez is egy nagy varazslat. Elkezdtek merni a
szennyezoanyag-kibocsatast hidegen, indulaskor. Persze, rettenetes
ertekeket mertek, mereshataron tul, nemhogy a norman belul. Mit
csinaltak erre a gyartok? Levegot fujatnak a szivooldalrol kozvetlenul
a kipufogoba, higitjak a kipufogogazt, mert akkor kisebb a
koncentracio. Az, hogy osszessegeben pontosan ugyanannyi a kibocsatott
karos anyag, mint elotte, az nem erdekel senkit, csak az, hogy nem
0,15% hanem csak 0,09, es ugy belefer a 0,1-es hatarertekbe...
Best regards,
Andy
2010/5/5 Hofferek Attila <hofi at soka.co.hu>:
> 2010.05.05. 16:21 keltezéssel, Szali Sandor írta:
>>
>> Hofferek Attila wrote:
>>>
>>> De miért? A kompjuter, ha motorfekezel, tehat magasabb a fordszam mint
>>> az alapjarati, de alapallapotban van a gazpedal, elveszi meg azt a
>>> kicsi alapjarati benzint is, es csak annyit hagy, hogy a katalizator
>>> ki ne huljon.
>>
>> ha egy alpesi lejton nem venne el teljesen, [van LEDem a befecsin] en
>> kikapcsolom az AC motort.
>> zokon veszi a katalizator ha kihul? Mikor legkozelebb benzinnel
>> gyorsitanom kene a hideg katalizatorral, mi tortenik? Visszaall a motor
>> a tablazatbol mukodni es tobbet/kevesebbet fogyaszt?
>
> Szerintem semmi, amig vissza nem melegszik a katalizator, addig nem
> teljesiti a normakat.
>
>
More information about the Elektro-etc
mailing list