[elektro-etc] bringát bevinni
KJ
kj at faldeko.hu
Mon Jul 26 14:41:45 CEST 2010
> Ezzel egyetértek, hogy tartsuk a tempót, haladjon a sor ahogy csak lehet.
> Én arról az esetről beszéltem, amikor előttem vált pirosra a lámpa, és
> tudom, hogy vagy 2 percig úgy is marad. Többnyire nem közlekedem sűrű
> dugóban, tehát ilyenkor mögöttem csak lézengenek az autók. Nyugodtan be
> lehet motorfékkel gurulni, hogy pont a lámpánál álljon meg a kocsi,
> úgyis ott dekkolok még másfél percet. Ekkor ugrik be a szállingózó 4-5
> autó közé 1-2 fittipaldi, sokszor úgy, az utolsó pillanatban, alig marad
> féktávolságom.
> Nálam ezt nevezik bunkóságnak.
Te tudod...mások nem feltételenül..
Továbbá az ilyen gurulgatóstól
Tipikusan nem várható semmi jó
az elindulásnál sem...tapasztalat.
Jobb előtte lenni, ha lehet...
plusz szar dolog mögötte
ügyeskedni a gázzal, mert
a fasz se tudja, hogy lassul éppen előttem
(pl mert eltérő fokozatban vagyunk éppen,
más a motorfékhatásunk stb, stb...)
Jobb átlépni...szarakodjon inkább
hátul az ilyen vakegér....
Ilyen helyzetben én 5./6.-ban gurulok.
Így szinet végig limittel lehet "motorfékezni"
és scak az utólsó ~50 méteren lassítok,
úgy hogy 3. majd 2. fokozattal (motor)fékezek...
Így mindenki jól jár...szerintem...
KJ
> Gábor
>
> KJ írta:
>>> Erre már kaptam a pofámra itt évekkel ezelőtt, mondván hogy ha csorogsz,
>>> feltartod a mögötted jövőket, és így begyűrüzik valahova a városba a
>>> sor, akik miattad nem érnek hamar a lámpához.
>>>
>>> Szerintem ez a lehetőség annyira elméleti, hogy az 1%-ot sem éri el, és
>>> kimondottan bunkóság piros lámpánál 70-nel menni egész a lámpáig, addig
>>> bevágni a többiek elé, majd satufék. De ezt sok kollégánk pont fordítva
>>> gondolja.
>>
>> Én pl. úgy gondolom, hogy
>> a zöldnél lassan-tökölve ill.
>> késlekedve elindulni bunkóság
>>
>> Jómagam, ha elől vagyok
>> minél előbb felveszem
>> az 50-es (70-es) tempót
>>
>> Aztán egyenletesen haladok
>> a (ha lehet) saját kmórám
>> szerint limit plusz 8-10-el
>> (ez limit plusz 2-5 esetemben)
>>
>> Ha messziről piros akkor
>> sem lassulek csiga módjára
>> már messziről, inkább az
>> utólsó 50-100 méteren
>> váltok 3.-ba vagy 2.-ba, hogy
>> leehtőleg a sor végére rajt tempóval
>> tudjak csatlakozni...mire zöldre elindulnak
>> Sajnos sokan olyan bénán indulnak el
>> zöldnél, hogy mégis meg kell állnom mögöttük!!!
>>
>> Szóval a cél nálam az , hogy
>> - a zöldnél mögöttem minél többen tudjank átjutni
>> - ne idegesítem 35-40-el a sort mögöttem!
>> - lehetőleg ne kelljen telejsen megállnom a
>> következő lámpánál a sor végén
>> (ezt viszont az ottani terhes csigák néha lehetetlenné teszik)
>>
>> Nem vadálalt módjára, de azért dinamikusan kell
>> szerintem zöldnél elindulni, ill. tartani kell a
>> limit közeli tempót, ahol-ameddig csak lehetséges
>> ha vannak hátul is......
>>
>> A dinamika határa szemléletesen kb, az hogy
>> az ülésről ne csússzon le a dipo táska
>> vagy az oda dobott csomag...:-)
>>
>> A mai alul gyenge, modern motoros
>> kis-közép benzines autókkal ehhez
>> 2500-3000 körül kell váltani...
>> ..közepes gázpedál lenyomás mellett.
>>
>> KJ
>>
>>> Gábor
>>
>>
>> _____________ NOD32 5313 (20100726) Információ _____________
>>
>> Az üzenetet a NOD32 antivirus system megvizsgálta.
>> http://www.nod32.hu
>>
>>
>>
>
--------------------------------------------------------------------------------
A(z) bejövő üzenetben nem található vírus.
Ellenőrizte: AVG - www.avg.com
Verzió: 9.0.851 / Vírus adatbázis: 271.1.1/3028 - Kiadás dátuma: 07/25/10
20:36:00
More information about the Elektro-etc
mailing list