[elektro-etc] bringát bevinni
Acs Gabor
agabor at electrodesign.hu
Mon Jul 26 14:25:38 CEST 2010
Ezzel egyetértek, hogy tartsuk a tempót, haladjon a sor ahogy csak lehet.
Én arról az esetről beszéltem, amikor előttem vált pirosra a lámpa, és
tudom, hogy vagy 2 percig úgy is marad. Többnyire nem közlekedem sűrű
dugóban, tehát ilyenkor mögöttem csak lézengenek az autók. Nyugodtan be
lehet motorfékkel gurulni, hogy pont a lámpánál álljon meg a kocsi,
úgyis ott dekkolok még másfél percet. Ekkor ugrik be a szállingózó 4-5
autó közé 1-2 fittipaldi, sokszor úgy, az utolsó pillanatban, alig marad
féktávolságom.
Nálam ezt nevezik bunkóságnak.
Gábor
KJ írta:
>> Erre már kaptam a pofámra itt évekkel ezelőtt, mondván hogy ha csorogsz,
>> feltartod a mögötted jövőket, és így begyűrüzik valahova a városba a
>> sor, akik miattad nem érnek hamar a lámpához.
>>
>> Szerintem ez a lehetőség annyira elméleti, hogy az 1%-ot sem éri el, és
>> kimondottan bunkóság piros lámpánál 70-nel menni egész a lámpáig, addig
>> bevágni a többiek elé, majd satufék. De ezt sok kollégánk pont fordítva
>> gondolja.
>
> Én pl. úgy gondolom, hogy
> a zöldnél lassan-tökölve ill.
> késlekedve elindulni bunkóság
>
> Jómagam, ha elől vagyok
> minél előbb felveszem
> az 50-es (70-es) tempót
>
> Aztán egyenletesen haladok
> a (ha lehet) saját kmórám
> szerint limit plusz 8-10-el
> (ez limit plusz 2-5 esetemben)
>
> Ha messziről piros akkor
> sem lassulek csiga módjára
> már messziről, inkább az
> utólsó 50-100 méteren
> váltok 3.-ba vagy 2.-ba, hogy
> leehtőleg a sor végére rajt tempóval
> tudjak csatlakozni...mire zöldre elindulnak
> Sajnos sokan olyan bénán indulnak el
> zöldnél, hogy mégis meg kell állnom mögöttük!!!
>
> Szóval a cél nálam az , hogy
> - a zöldnél mögöttem minél többen tudjank átjutni
> - ne idegesítem 35-40-el a sort mögöttem!
> - lehetőleg ne kelljen telejsen megállnom a
> következő lámpánál a sor végén
> (ezt viszont az ottani terhes csigák néha lehetetlenné teszik)
>
> Nem vadálalt módjára, de azért dinamikusan kell
> szerintem zöldnél elindulni, ill. tartani kell a
> limit közeli tempót, ahol-ameddig csak lehetséges
> ha vannak hátul is......
>
> A dinamika határa szemléletesen kb, az hogy
> az ülésről ne csússzon le a dipo táska
> vagy az oda dobott csomag...:-)
>
> A mai alul gyenge, modern motoros
> kis-közép benzines autókkal ehhez
> 2500-3000 körül kell váltani...
> ..közepes gázpedál lenyomás mellett.
>
> KJ
>
>> Gábor
>
>
> _____________ NOD32 5313 (20100726) Információ _____________
>
> Az üzenetet a NOD32 antivirus system megvizsgálta.
> http://www.nod32.hu
>
>
>
More information about the Elektro-etc
mailing list