[elektro-etc] http://www.ariel-atom.hu/
charles hoss
charles.hoss at gmail.com
Sat Jul 24 22:54:36 CEST 2010
2010. július 24. 21:26 Valenta, Ferenc írta, <Ferenc_Valenta at mentor.com>:
> KJ wrote:
>
> > Azért olcsóbb, mert nagyobb a széria...
> > Így kisebb baz egy autóra esö fix költség.
>
> Hat ez kesz :)
> Minden annyit er, amennyiert el lehet adni.
>
igy igaz .
ezert kell a sok reklam es image . kar hogy nincs mar mogotte auto .
> > bizony sokkal kevésbé szerviz igényes
> > a német (pláne fransia-olasz izéknél)
>
> > Egy japán (és már koreai is)
> Ezt en nem tudom sem megerositeni, sem megcafolni, de erdekes,
> hogy a listan ez a legfobb szempont.
az elobb meg volt egy honlap ahol szetszedtek egy szazezret futott mercit es
ez minden autojukra kihato igazsagokat jelentett .
ehhez kepest a spanyolorszagban keszult es romma rozsdasodo vitok ,
valtohibaval nem is leteztek .
> Elvileg tele vagyunk
> auto-szakertokkel, gyakorlatilag mindenki retteg a javitastol,
> az auto elettartamatol, stb...
igen . volt egy hdi blokkos scudonk (francia gyartmany) 5000 km utan kisse
megbokrosodott - tobb mint egymillio foritntot koltott ra a szerviz majd
visszavasaroltak .
mi van ha egy nappal is a gari utan tortenik ez ? vagy igazabol a garancia
utan olcsobb lesz az alkatresz , megbizhatobb az auto ?
> Ennel meg egy bolcsesz vagy egy
> titkarno is ertelmesebben all hozza az autovasarlashoz.
> Egy muszaki listan elegge meglepo.
>
latom tenyleg meglep hogy egy muszaki vizsgan a muszaki jellemzoket
vizsgaljuk .
bezzeg egy titkarno : az tudja hogy ha valami draga , akkor az azert az mert
annyival jobb , megbizhatobb is . na itt eldobom az agyam :)
>
> > Mást ne mondjak most volt
> > a rokony Astra-H (1600 cm3/115 LE)
> > és az én Civicem (1800 cm3/143 LE)
> > is a 45/40 ezres kötelezo szervizen.
> > (azonos korúak 1 hónap eltéréssel)
>
> Ujabb reprezentativ minta :) Van egy szetesett mercink, meg
> valaki allitolag volt valami szervizben ahol lattak rossz autokat
> es panaszkodtak, meg van egy jol mukodo Honda.
> Ebbol aztan lehet kovetkezteteseket levonni... Ne mar!
>
itt a meghibasodastol fuggetlenul is jelentos karbantartasi es fogyasztasi
elteres van .
a koltseg az koltseg . nem is ertem - ket azonos aru auto azonos kene legyen
, hiszen megtudhattuk hogy csak ez alapjan eldontheto hogy egy auto jo-e .
ezek alapjan ket azonos aru auto azonos minosegu es fenntartasi kotsegu ,
megbizhatosagu kell legyen , mert a piac arazza be oket .
"Hat ez kesz :)
Minden annyit er, amennyiert el lehet adni.
Azt allitod, hogy a mercit azert veszik meg dragabban,
mert keves van belole?
Tevedes. Azert, mert az emberek a jobb minosegert hajlandoak
ennyivel tobbet adni. Ez van. Ezen nincs mit magyarazni."
igen , egyertelmu . azonos aru auto azonos minoseg kell legyen :)
> rossz híre lett az utóbbi 5-10 évben
> > Ráadásul minél drágább model annál inkább...
>
> > A mercinek pedig különösen
> Ooo... Errefele nem rossz a hire, sot. Egyike azon gyartoknak, akikre
> az osszes tobbi figyel es probalja utanozni. Elsok kozott vezetik be
> az uj technologiakat, kutyuket, mutatjak az utat.
>
hat igen . az uj kutyuk - es a mutatott ut ...
ez a sturm und drang a parasztvakitas es az image uralma a termek felett .
>
> > Lehet, hogy 1980-ban jobb autót csinált
> > mint akkoriban a HONDA...de mondjuk
> > 2000-tol már a bokorban sincs a merci...
>
> Ezzel a mondattal szamos problema van. Mit ertesz jo auto alatt, milyen
> szempontbol jo?
>
mondjuk kisfogyasztasu ... nyilvan a honda akkor nagy benzin es
gazolajzabalo szornyetegeket gyartott - ooo nem .
mar akkor sem :)
> Mi az allitas pontos ervenyessegi kore? 2000-tol barmely evjaratu, barmely
> tipusu Merdzso szarabb, mint ugyanebbol az idobol barmely Honda tipus?
> (Milyen szempontbol)
>
megbizhatosag ? szervizigeny ?
mutass mar egy megbizhatosagi tesztet amin a merci jol szerepelt az elmult
tiz evben ...
bye
dexter
More information about the Elektro-etc
mailing list