[elektro-etc] kritikal más

Acs Gabor agabor at electrodesign.hu
Fri Jul 23 11:26:58 CEST 2010


Na ja, csak nem akarom itt reklámozni, hogy milyen rendes voltál, nehogy 
nagyon rádszokjanak :))

Jól mutatja a hozzáállásomat, hogy már talán egy éve tudok a dologról, 
és még mindig lóg :(


Gábor

vajk fekete írta:
> arra mar en is felhivtam a figyelmedet! fogom magam, es jovheten elmegyek 
> megcsinalni!
>
> vajk
>
>
>
>
> ________________________________
> From: Acs Gabor <agabor at electrodesign.hu>
> To: elektro-etc at tesla.hu
> Sent: Fri, 23 July, 2010 3:31:46
> Subject: Re: [elektro-etc] kritikal más
>
> Asszem' a Lomex nagykert említettem, ahol külön szóltak, nem kell az előtérben 
> hagynom, nyugodtan hozzam be a benti ügyféltérbe. Ott tökéletes tisztaság van, 
> bőrfotelek, vitrinek. Nyilván kinézik belőlem, hogy ha élével állnának bent az 
> ügyfelek, annyian lennének, akkor nem vinném be a bringámat.
> Múltkor, amikor a fiam biciklijével voltam, az egyik kolléga felhívta a 
> figyelememet, hogy lóg benne az egyik csapágy.
>
> Na itt válik külön a szememben a rugalmas, 21. századi gondolkodás a vaskalapos 
> szocreáltól.
>
>
> Gábor
>
> jhidvegi írta:
>   
>> Akárhogy is, ez egy érdekes, nehezen (vagy sehogysem) eldönthető vita lenne, ha 
>> kihagynánk az anyázós részeket, akkor is.
>>
>> Ha szabadjára eresztjük a fantáziánkat, nem a létező jogszabályokhoz meg 
>> helyben meghozott szabályokhoz nyúlunk, hanem volna módunk a szabályokat 
>> megcsinálni, akkor is nehéz ügy.
>>
>> Nyilván sokféle hely van, ahova ilyen-olyan okokból gázos dolog bevinni pl a 
>> biciklit. Pl tömegközlekedési járművön, ügyfélszolgálati helyeken elfér, ha 
>> kevesen vannak, nem fér el, ha sokan. Tehát lehetne mondani, hogy hadd vigyék 
>> be. Na de ha az a kevés ember, aki bemegy, mind biciklivel menne be, akkor már 
>> lehet, hogy problémás lenne.
>>
>> Aztán pl egy múzeumba, kastélylátogatós helyre, színházba, moziba (ha kevesen 
>> vannak is) valszleg sehogysem okés, ha ilyesmit bevisznek.
>>
>> További gond: ha valahova biciklit be lehet vinni, akkor lehet tovább filózni, 
>> hogy kikapcsolt motorkerékpárt, quadot... is be lehessen, ha befér. Vagy 
>> gyerekbiciklit, és ha már azt, akkor miért ne lehetne gyerek kisteherautót, 
>> egyéb, terjedelmesebb dolgokat. Vagy ha napernyő van nálam, azt, vagy egy 
>> szörfdeszka..., ezek mind ellophatók lennének kint.
>>
>> Ember legyen a talpán, aki globálisan használható, mindenki által elfogadható 
>> szabályokat tudna kieszelni.
>>
>> A bicikli esetére visszatérve, mi van, ha kint tök dzsuvás idő van? Az ember a 
>> lábtörlőn a tappancsát úgy-ahogy meg tudja tisztítani, de a bicajt?
>>
>> Ha mégis kitiltják akárhonnan, és elterjedt a bicajos közlekedés (vannak ilyen 
>> városok), akkor ott hogy oldják meg ezt a problémát? Ez szerintem valódi kérdés, 
>> lehet tőlük tanulni, nem kell egymás torkának esni. Van, ahol egy többsávos utat 
>> is ki tudnak tölteni bringások, de az is már valami, ha kb annyian bringáznak, 
>> ahányan gyalogolnak a járdán. Azt nem hinném, hogy ezek csak akkor bringáznak, 
>> amikor otthonról csak a biciklizés kedvéért mennek el, és csak haza tartanak 
>> utána. Tehát ügyintéznek, vásárolnak, iskolába-egyetemre járnak, dolgozni 
>> mennek... Hogy van megoldva? Eddig ahány régi vagy újabb munkahelyre (nekem 
>> külsős helyszínek) mentem, nem emléxem, hogy lett volna erre valami normális 
>> megoldás, főleg ott nem, ahol kemény beléptető rendszerek vannak. Hogy van ez 
>> mondjuk Hollandiában, ahol tudtommal jó nagy létszámban használják a bicajt napi 
>> szinten az ámbérek. Vagy nem ez az az európai ország? Kína tök más, azt hagyjuk, 
>> bár biztos onnan is lehetne tanulni, illetve az már talán erősen motorizálódik.
>>
>> hjozsi
>>
>> _____________ NOD32 5297 (20100721) Inform�ci� _____________
>>
>> Az �zenetet a NOD32 antivirus system megvizsg�lta.
>> http://www.nod32.hu
>>
>>
>>
>>     
>
>
>       
>
>  _____________ NOD32 5304 (20100723) Inform�ci� _____________
>
> Az �zenetet a NOD32 antivirus system megvizsg�lta.
> http://www.nod32.hu
>
>
>
>   



More information about the Elektro-etc mailing list