[elektro-etc] Ha mar bicikli

charles hoss charles.hoss at gmail.com
Mon Jul 19 18:30:50 CEST 2010


2010. július 19. 15:23 jhidvegi írta, <jhidvegi at gmail.com>:

> vajk fekete wrote:
>
>> a bringa tarcsafekbetet 2-3mm vastag kb.
>>
>
> Akkor jól saccoltam. Na de akkor se szabadna egy alkalommal leharcolni
> tudni, nemde?
> A másik arány: az autó féktárcsája is jóval vastagabb, és egy tárcsa sok
> fékbetétet tud elkoptatni, minimum 3-4 garnitúrát, de lehet, hogy többet is.
> Na most, ha egy lejövetelkor el tud kopni egy fékbetétpár, akkor mi van a
> féktárcsával? Azt is lehet cserélni? Nekem nagyon gyanús, hogy azon alig
> látszik valami.
>
> Szóval itt valami nem stimmel.
>

szerintem az hogy a modell santit .
az a fekezes ami uzemi tartomanyon belul marad nem koptatja a betetet
jelentosen . ha tulterheled , akkor tulmelegszik es akkor extragyorsan
pusztulhat el .
amikor elkezd kiegni , elolvadni a betet , akkor a fekhatas csokken a betet
fogyas no . mivel a turesi tartomanya a betenek es a tarcsanak mas , ezert
hataron valoszinuleg a betet kopasa ugrik meg elsokent , tehat mondjuk
normal fekezes eseten egy tarcsa , negy betet - ha tulhajtod , akkor egy
tarcsa akarhany betetet el tud fogyasztani , mert a betet olvadasi hofoka
alacsonyabb mint a tarcsae .

A másik emilben megadott féktárcsa-adatokból az jön ki, hogy kb 250-350W/dm2
> között van egy jó mackós fékezésnél a leadandó teljesítmény. Nem kicsi, de
> valszleg nem izzana. Talán még álló helyzetben sem (tehát ha nincs légáram).
>

lehet . normal esetben az auto betetjei is birjak , bena sofor , rossz terep
kell ahhoz hogy tulmelegedjen - de szelsoseges esetben meg lehet gyilkolni .


bye
dexter


More information about the Elektro-etc mailing list