[elektro-etc] Ha mar bicikli
vajk fekete
halaloszto at yahoo.co.uk
Mon Jul 19 16:50:32 CEST 2010
En valahogy annyit erzek, hogy alapvetoen alkalmas a feladatra a szokasos gumi
betetes felnifek, es a szokasos tarcsafek is. Viszont mindketto kozel van a
hatarhoz, osszejohetnek olyan korulmenyek hogy mar keves lesz.
Pl egy par fekbetettel (felnifek, vfek) el lehet jarni varosban 3-4000 km-t, de
egy saras esos idoben le-fel terepen 100km-en le lehet nullazni. A tarcsa is
hasonlo. Az legalabb fog vizesen, de sarasan az is hamarabb fogy.
vajk
________________________________
From: jhidvegi <jhidvegi at gmail.com>
To: elektro-etc at tesla.hu
Sent: Mon, 19 July, 2010 15:23:23
Subject: Re: [elektro-etc] Ha mar bicikli
vajk fekete wrote:
> a bringa tarcsafekbetet 2-3mm vastag kb.
Akkor jól saccoltam. Na de akkor se szabadna egy alkalommal leharcolni tudni,
nemde?
A másik arány: az autó féktárcsája is jóval vastagabb, és egy tárcsa sok
fékbetétet tud elkoptatni, minimum 3-4 garnitúrát, de lehet, hogy többet is.
Na most, ha egy lejövetelkor el tud kopni egy fékbetétpár, akkor mi van a
féktárcsával? Azt is lehet cserélni? Nekem nagyon gyanús, hogy azon alig látszik
valami.
Szóval itt valami nem stimmel.
A másik emilben megadott féktárcsa-adatokból az jön ki, hogy kb 250-350W/dm2
között van egy jó mackós fékezésnél a leadandó teljesítmény. Nem kicsi, de
valszleg nem izzana. Talán még álló helyzetben sem (tehát ha nincs légáram).
hjozsi
More information about the Elektro-etc
mailing list