[elektro-etc] Ha mar bicikli

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
Mon Jul 19 16:50:32 CEST 2010


En valahogy annyit erzek, hogy alapvetoen alkalmas a feladatra a szokasos gumi 
betetes felnifek, es a szokasos tarcsafek is. Viszont mindketto kozel van a 
hatarhoz, osszejohetnek olyan korulmenyek hogy mar keves lesz.

Pl egy par fekbetettel (felnifek, vfek) el lehet jarni varosban 3-4000 km-t, de 
egy saras esos idoben le-fel terepen 100km-en le lehet nullazni. A tarcsa is 
hasonlo. Az legalabb fog vizesen, de sarasan az is hamarabb fogy.

vajk




________________________________
From: jhidvegi <jhidvegi at gmail.com>
To: elektro-etc at tesla.hu
Sent: Mon, 19 July, 2010 15:23:23
Subject: Re: [elektro-etc] Ha mar bicikli

vajk fekete wrote:
> a bringa tarcsafekbetet 2-3mm vastag kb.

Akkor jól saccoltam. Na de akkor se szabadna egy alkalommal leharcolni tudni, 
nemde?
A másik arány: az autó féktárcsája is jóval vastagabb, és egy tárcsa sok 
fékbetétet tud elkoptatni, minimum 3-4 garnitúrát, de lehet, hogy többet is.
Na most, ha egy lejövetelkor el tud kopni egy fékbetétpár, akkor mi van a 
féktárcsával? Azt is lehet cserélni? Nekem nagyon gyanús, hogy azon alig látszik 
valami.

Szóval itt valami nem stimmel.

A másik emilben megadott féktárcsa-adatokból az jön ki, hogy kb 250-350W/dm2 
között van egy jó mackós fékezésnél a leadandó teljesítmény. Nem kicsi, de 
valszleg nem izzana. Talán még álló helyzetben sem (tehát ha nincs légáram).

hjozsi 



      


More information about the Elektro-etc mailing list