[elektro-etc] 98-as Escort generator javitas

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
Sat Jul 10 18:41:42 CEST 2010


Xorn wrote:
> No, a dolog vege az lett, hogy elso menetben vettem egy uj akksit. A
> regi azt csinalta, hogy alapbol 12,2V, de azert meg inditott. Utana
> alapjaraton 12,5V koruli fesz, ha elkezdtem porgetni, elindult szep
> lassan felfele, majd ugy 3000-es fordulat kornyeken folyamatosan
> porgetve a motort kb. egy perc alatt beallt 14,1-14,2V-ra a fesz. Ez

Ez nekem arra utal, hogy még is a generátor a hibás. Nálam olyan gyorsan fent 
van a fesz 14V-on, hogy a beindítás után nem tudtam olyan gyorsan körbemenni, 
hogy a muszerre ránézve mást lássak. Szóval izmból felnyomta.

> Cimbi a lakatfogos arammerovel mar az uj akksi beszerelese utan
> erkezett, igy csak arrol vannak adataim: az elvileg teljesen
> feltoltott (ahogy aruljak) akksi 18-20A kozotti aramot vett fel, ha az
> alapjaratnal kicsit feljebb huztam a fordulatot, es ez akkor sem
> valtozott eszrevehto mertekben, amikor ratettem az osszes elektromos
> fogyasztot: 2 x 80W fenyszoro + helyzetjelzok + hatso ablak futes +

Ez a másik, ami erre utal. Nálam már akkor nagyobb volt az áram, ha csak a 
hosszúfényt nyomtan fel, és eközben a fesz nem moccant, mindez alapjáraton (900)

Azért, ha van 18-20A, nappal el lehet vele menni. :-)

hjozsi 



More information about the Elektro-etc mailing list