[elektro-etc] dizel

charles hoss charles.hoss at gmail.com
Mon Jul 5 11:21:25 CEST 2010


ismerosok szerint vezethetetlen vacak .
mondjuk nem lep meg , mert a katalugusban irt max teljesitmeny buvoleteben
elnek .
mar reg elfelejtettek hogy kene egy kis nyomatek vegig a gorbe menten hogy
el lehessen vele indulni .
raadasul az e gazpedal egesz napokat integral...

bye
dexter


2010. július 5. 9:38 Fuzesi Arnold írta, <arnold.fuzesi.lista at gmail.com>:

> Reszelni kene meg azon a TFSI n a nemeteknek....
>
>
>
>
>
>
> Arnold
>
>
>
> On 2010.07.05., at 8:10, VF <vf at elte.hu> wrote:
>
>
>> Haho,
>>
>> Ha majd felebredtek :), nezzetek meg a totalcaron az uj Audi A1-et.
>> Ez elvileg eleg uj auto, most kezdik forgalmazni, feltetelezhetoen a
>> legujabb technika van benne mindenbol. A benzines TFSI kozvetlen
>> befecsis, sokak kedvence.
>> Ketfajta dizel es benzines van, a ket dizel pont ugyanannyit eszik,
>> a benzinesek kozott is minimalis a kulonbseg:
>>
>>        Urban  Extra-urban  Combined
>> TFSI1.4   6.5      4.4          5.2
>> TFSI1.2   6.2      4.4          5.1
>> TDI       4.7      3.6          4.0
>>
>> Tehat varosban a kisebb benzines 32%-kal, a nagyobb 38%-kal eszik
>> tobbet, mint a dizel. Orszaguton 22%, kombinaltban 27%/30% a
>> kulonbseg. Ez azert eleg sok, szerintem.
>> (Ahhoz mindenkeppen, hogy siman letagadjuk)
>> Az is latszik, hogy a dizel igazan a varosban erzi jol magat.
>> A benzines autok nagy hatranya, hogy varosban sokkal nagyobb mertekben
>> no a fogyasztasuk, mint a dizeleknek.
>> 22% vs 32/38%, tehat a dizel/benzin fogyasztasbeli kulonbseg a
>> masfel-ketszeresere no varosban az orszagutihoz kepest.
>>
>> -- Valenta Ferenc <ferenc_valenta at mentor.com>   Mentor Graphics ANBU
>> Hungary
>> "My love is REAL, unless declared INTEGER"
>>
>>
>


More information about the Elektro-etc mailing list