[elektro-etc] dizel

VF vf at elte.hu
Mon Jul 5 09:48:27 CEST 2010


Bizony. Kulonosen hogy a kisebb verzioval vezetestechnikai
problemak is vannak, bizonyos tartomanyokban vegelgyengules
kerulgeti...
Muszaj volt kompromisszumot kotni, csak igy tudtak megoldani,
hogy csak 32%-kal egyen tobbet, mint a dizel, ami egyebkent
hibatlanul viselkedik, nem gyengul el, huz rendesen.


Fuzesi Arnold wrote:
> Reszelni kene meg azon a TFSI n a nemeteknek....
> 
> 
> 
> 
> 
> 
> Arnold
> 
> 
> On 2010.07.05., at 8:10, VF <vf at elte.hu> wrote:
> 
>>
>> Haho,
>>
>> Ha majd felebredtek :), nezzetek meg a totalcaron az uj Audi A1-et.
>> Ez elvileg eleg uj auto, most kezdik forgalmazni, feltetelezhetoen a
>> legujabb technika van benne mindenbol. A benzines TFSI kozvetlen
>> befecsis, sokak kedvence.
>> Ketfajta dizel es benzines van, a ket dizel pont ugyanannyit eszik,
>> a benzinesek kozott is minimalis a kulonbseg:
>>
>>         Urban  Extra-urban  Combined
>> TFSI1.4   6.5      4.4          5.2
>> TFSI1.2   6.2      4.4          5.1
>> TDI       4.7      3.6          4.0
>>
>> Tehat varosban a kisebb benzines 32%-kal, a nagyobb 38%-kal eszik
>> tobbet, mint a dizel. Orszaguton 22%, kombinaltban 27%/30% a
>> kulonbseg. Ez azert eleg sok, szerintem.
>> (Ahhoz mindenkeppen, hogy siman letagadjuk)
>> Az is latszik, hogy a dizel igazan a varosban erzi jol magat.
>> A benzines autok nagy hatranya, hogy varosban sokkal nagyobb mertekben
>> no a fogyasztasuk, mint a dizeleknek.
>> 22% vs 32/38%, tehat a dizel/benzin fogyasztasbeli kulonbseg a
>> masfel-ketszeresere no varosban az orszagutihoz kepest.
>>
>> -- Valenta Ferenc <ferenc_valenta at mentor.com>   Mentor Graphics ANBU 
>> Hungary
>> "My love is REAL, unless declared INTEGER"
>>
> 
> 
> .
> 


-- 
Valenta Ferenc <ferenc_valenta at mentor.com>   Mentor Graphics ANBU Hungary
"My love is REAL, unless declared INTEGER"



More information about the Elektro-etc mailing list