[elektro-etc] Tempomatos kérdések

Acs Gabor agabor at electrodesign.hu
Thu Jan 21 17:38:01 CET 2010


Az A oszlop funkciójáról én nem vitatkozom (szerintem a légzsák miatt 
olyan vastag). De az, hogy veszélyes, az biztos.
Amikor a telekről jövök le a szerpentinen, van hogy az egész kanyart 
kitakarja, és fogalmam sincs, jön-e ott valaki. Épp úgy fordul ott a 
kanyarban az autó, hogy az A oszlop pályája folyamatosan takarja az 
utat. Persze mehetek le araszolgatva is a lejtőn, végig előre-hátra 
hajolgatva, hogy kilássak -de ez nem egy optimális állapot.
Ugyanezen az úton fölfelé még rosszabb, mert ez a nagyon meredek út 
kívánná, hogy lendületből menjek.

Gyalogost, sőt kisebb autókat is sokszor eléggé későn veszek észre, és 
nem azért mert elbambulok.

A bérautó F-Astrával persze nincs ilyen gondom. Más kérdés aztán, hogy 
ma egy egoista világban élünk, ennek a filozófiának pont megfelel. Mert 
engem jól megvéd, a többiek meg le vannak...


Gábor

Valenta, Ferenc írta:
> Charles Hoss wrote:
>
>   
>> biztos voltam benne hogy ha tobb , sokat vezeto es sokfele autot rendszeresen hasznalo , ismero embernek egy velemenye alakul ki, es az nem az hogy a leheto vilagok legjobbikaban elunk akkor jon majd valaki aki vezetett mar ket-harom autot es megmondja a tutit .
>> abban is kb biztos voltam hogy melyik ket ember kozul lesz egy .
>>     
>
> Itt a listan ennel sokkal egyszerubb kerdesekrol is teljesen mas az
> altalanos velemeny. Nehany tema: dizel, oltas, fidesz, zsidok, A oszlop.
> A nagyhangu, meghatarozo listatagok velemenye altalaban jelentosen elter
> a magyar tarsadalom, a vilag, vagy eppen az autogyartok stb...
> velemenyetol.
> Olvasgatva az irasokat, azt kell mondanom, szerencsere!
>
>   
>> igen . resze az energiaelnyelo zonanak az A oszlop ?
>>     
>
> Nem. Elotte a kadnyi vekony femlemez, ahogy te irtad. A ketto egyutt
> mukodik.
>
>   
>> miota energiaelnyelo zona a fulke ? es ha az , mit ved ? a csomagtartot ?
>>     
>
> Teged, amikor fejreallsz az autoval.
>
>   
>> az A oszlop vastagsagatol ?
>> majd linkelem a kepet . teljesen irrealis a kitakart resz merete , mellesleg elhiszem hogy sok ember tudja hegyesszogben hatrahajtott fejjel befejeleni a muszerfal mogotti oszlopot , ezert teljesen indokolt hogy ott is vastag muanyag vedoburkot tenni ra .
>>     
>
> Lehet mas autot venni, vagy buszra szallni. Es gondolkozni az
> autogyartasi otleteidrol, mikozben a tuzolto nem tud kivagni az
> autobol, mert a vekony, de brutal eros, specialis anyagbol keszult
> oszlopot nem tudja atvagni, neked meg mar eg a labad.
> Nem veletlenul tervezik igy. De ha jobban ertesz hozza, biztos el
> lehet menni autot tervezni a jelenleginel sokkal tobb penzert.
>
>   
>> vagy forditva .
>> a chevyben arasznyi vastag az oldalso gyurodozona , vastagon kiparnazva (1993)
>> ezutan egy megane-ban ultem , ott ez par centi . rabiztak a legzsakokra a vedelmet .
>>     
>
> Persze. Most is lehet kapni autot gyakorlatilag gyurodo zona nelkul.
> Csak nem kell agyondicserni hogy milyen nagy belul.
> Annak ara van, ez egy masfajta kompromisszum.
>
>   
>> a holtter novelese nem lehet jo irany .
>> http://totalcar.hu/magazin/kozelet/kitekintes/
>>     
>
> Sajnos ezt veszik az emberek...
>
>   
>> dexter
>>     
>
>   



More information about the Elektro-etc mailing list