[elektro-etc] Tempomatos kérdések
Charles Hoss
charles.hoss at gmail.com
Thu Jan 21 16:23:54 CET 2010
Valenta, Ferenc írta:
> Charles Hoss wrote:
>
>
>> biztos voltam benne hogy ha tobb , sokat vezeto es sokfele autot rendszeresen hasznalo , ismero embernek egy velemenye alakul ki, es az nem az hogy a leheto vilagok legjobbikaban elunk akkor jon majd valaki aki vezetett mar ket-harom autot es megmondja a tutit .
>> abban is kb biztos voltam hogy melyik ket ember kozul lesz egy .
>>
>
> Itt a listan ennel sokkal egyszerubb kerdesekrol is teljesen mas az
> altalanos velemeny. Nehany tema: dizel, oltas, fidesz, zsidok, A oszlop.
> A nagyhangu, meghatarozo listatagok velemenye altalaban jelentosen elter
> a magyar tarsadalom, a vilag, vagy eppen az autogyartok stb...
> velemenyetol.
> Olvasgatva az irasokat, azt kell mondanom, szerencsere!
>
amen :) majd akkor gyanakszom ha egy velemenyen leszunk .
>
>> igen . resze az energiaelnyelo zonanak az A oszlop ?
>>
>
> Nem. Elotte a kadnyi vekony femlemez, ahogy te irtad. A ketto egyutt
> mukodik.
>
felreertetted .
az ablak elott az nekem a kilatas helyett felszerelt , azt takaro
lemezekre vonatkozott . a kilatas es a holtter miatt panaszkodtam - es
arra ahogy ezt mosntanaban egyretegben , bilibol hajtogatjak .
>
>> miota energiaelnyelo zona a fulke ? es ha az , mit ved ? a csomagtartot ?
>>
>
> Teged, amikor fejreallsz az autoval.
>
tehat a fulke oszlopai a berokkanasukkal vedenek ? ezt maskepp tudom .
ala tudnad ezt tamasztani ?
igazan kivancsi lennek egy videora vagy leirasra arrol hogy hogyan kell
egy ajtooszlop osszegorbuljon hogy megvedje a sofort .
mondjuk igy :
http://www.youtube.com/watch?v=PHZqcKj7jNM
vagy inkabb igy :
http://www.youtube.com/watch?v=t33OEWzCJik
http://www.youtube.com/watch?v=aWddVO_zel4
ez utobbi ketto jo torestesztet tudhat magaenak .
hol cel a fulke deformacioja ?
ha mar igy labamra egett az autotervezesi kerdes :)
>
>> az A oszlop vastagsagatol ?
>> majd linkelem a kepet . teljesen irrealis a kitakart resz merete , mellesleg elhiszem hogy sok ember tudja hegyesszogben hatrahajtott fejjel befejeleni a muszerfal mogotti oszlopot , ezert teljesen indokolt hogy ott is vastag muanyag vedoburkot tenni ra .
>>
>
> Lehet mas autot venni, vagy buszra szallni. Es gondolkozni az
> autogyartasi otleteidrol, mikozben a tuzolto nem tud kivagni az
> autobol, mert a vekony, de brutal eros, specialis anyagbol keszult
> oszlopot nem tudja atvagni, neked meg mar eg a labad.
>
rendben . ha majd eljon a pillanat hogy langolok , rad fogok gondolni -
barcsak itt lennel .
ugy beszelsz mintha csak egy filozofia letezne auto biztonsagi tervezesben :
http://www.youtube.com/watch?v=ju6t-yyoU8s
http://totalcar.hu/magazin/kozelet/2009/10/07/0_100_km_h_2_9_s._es_rendszama_van/2/#szoveg
utolso bekezdes .
egy ilyen ek pl a smart lassulasan is sokat csokkentene . talan
megmaradna a sofor - laba , belso szervei .
> Nem veletlenul tervezik igy. De ha jobban ertesz hozza, biztos el
> lehet menni autot tervezni a jelenleginel sokkal tobb penzert.
>
gondolod hogy akarnak tobbet kolteni az autok tervezesere ha ez is
eladhato ?
nincs jelenleg olyan uj auto ami kene .
>
>> vagy forditva .
>> a chevyben arasznyi vastag az oldalso gyurodozona , vastagon kiparnazva (1993)
>> ezutan egy megane-ban ultem , ott ez par centi . rabiztak a legzsakokra a vedelmet .
>>
>
> Persze. Most is lehet kapni autot gyakorlatilag gyurodo zona nelkul.
> Csak nem kell agyondicserni hogy milyen nagy belul.
> Annak ara van, ez egy masfajta kompromisszum.
>
pl ducato vagy subaru libero . a falvastagsaga a gyurodo zona .
>
>> a holtter novelese nem lehet jo irany .
>> http://totalcar.hu/magazin/kozelet/kitekintes/
>>
>
> Sajnos ezt veszik az emberek...
>
majd akkor mondd ezt amikor athajt rajtad egy keresztezodesben vagy
jarsz a birosagra egy megnyomoritott ember miatt .
nincs mit tenni , minden igy van jol , az ADAC holtter teszt-vizsgalat
is csak az en hulyesegem , en talaltam ki , senki mast nem zavar ,
fideszpropaganda :D
bye
dexter
More information about the Elektro-etc
mailing list