[elektro-etc] -30% / FIAT / 4év /200e km gari?

Fuzesi Arnold arnold.fuzesi.lista at gmail.com
Fri Jan 8 23:43:31 CET 2010



On 2010. 01. 08. 22:59, potyo wrote:
> Fuzesi Arnold <arnold.fuzesi.lista at gmail.com> írta (2010. január 8. 22:48):
>> Mire jo a vizpumpat odakeverni a vezerleshez?! Ezt sosem ertettem.
> Én sem...
>> Sztem vhogy igy kell motort csinalni:
>> http://www.alfaamore.hu/files/forum/00239/00239066.jpg
>> Vezerles letisztult, csak az van ami kell.
>> Feszito, ket vezeto es csokolom.
>>
>> A szij meg hajt minden mást, es 1db van belo"le.
>>
>> Mukodik, semmi gond vele akar hogy tapossa az ember a belét.
>>
>> 4-5e-ert csapagy van a feszíto"be... nem kell 40e-ert megvenni.
>>
> Lehet ezen is még reszelni :-) Egyrészt nem kell V alakzat, jó a sima
> soros blokk is (meg amúgy is négy henger elég egy autóba :-)). Aztán a

:)

> két vezérműtengely végét össze lehet kötni fogaskerekekkel is, elég
> csak egy szíjkerék az egyik tengelyre (Isuzu valamelyik Astraba
> épített dízelje ilyen). Így lesz három kanyar a szíjon a feszítővel

JAJJJJ!!! Jó hangos lesz...  Meg akkora kerekek kellenek h kilóg a 
motorháztetőből :)

> együtt, vagy pedig eleve lánccal kell hajtani. Csak ezek ugye majdnem
> örökéletűek...

Lánc nehéz, zajos, drága, tehetetlen tömeg egy pörgős motornál stb. Nincs gond 
ezzel, csak cserélni kell 60-80e-renkent.

> Mondjuk azt a klímakompresszort (vagy ami ott a bal szélén van) is

szervo

> lehetne szerintem feljebb tenni, akkor az azt hajtó szíjról is a két
> alsó feszítő megspórolható, így egyrészt kevesebb feszítő kell,
> másrészt kevesebbet hajlik a szíj, így hosszabb élettartamú...


Meglatas jó. Az enyémben a generátor helyetcserélt a szervóval, es fentebb is 
van ahogy mondod jóval. Ez még a 164-es Alfa motorja.
Viszont vezetőgörgő maradt. Csak nem hajlik ekkorát a szíj...

A.



More information about the Elektro-etc mailing list