[elektro-etc] -30% / FIAT / 4év /200e km gari?
Fuzesi Arnold
arnold.fuzesi.lista at gmail.com
Fri Jan 8 23:43:31 CET 2010
On 2010. 01. 08. 22:59, potyo wrote:
> Fuzesi Arnold <arnold.fuzesi.lista at gmail.com> írta (2010. január 8. 22:48):
>> Mire jo a vizpumpat odakeverni a vezerleshez?! Ezt sosem ertettem.
> Én sem...
>> Sztem vhogy igy kell motort csinalni:
>> http://www.alfaamore.hu/files/forum/00239/00239066.jpg
>> Vezerles letisztult, csak az van ami kell.
>> Feszito, ket vezeto es csokolom.
>>
>> A szij meg hajt minden mást, es 1db van belo"le.
>>
>> Mukodik, semmi gond vele akar hogy tapossa az ember a belét.
>>
>> 4-5e-ert csapagy van a feszíto"be... nem kell 40e-ert megvenni.
>>
> Lehet ezen is még reszelni :-) Egyrészt nem kell V alakzat, jó a sima
> soros blokk is (meg amúgy is négy henger elég egy autóba :-)). Aztán a
:)
> két vezérműtengely végét össze lehet kötni fogaskerekekkel is, elég
> csak egy szíjkerék az egyik tengelyre (Isuzu valamelyik Astraba
> épített dízelje ilyen). Így lesz három kanyar a szíjon a feszítővel
JAJJJJ!!! Jó hangos lesz... Meg akkora kerekek kellenek h kilóg a
motorháztetőből :)
> együtt, vagy pedig eleve lánccal kell hajtani. Csak ezek ugye majdnem
> örökéletűek...
Lánc nehéz, zajos, drága, tehetetlen tömeg egy pörgős motornál stb. Nincs gond
ezzel, csak cserélni kell 60-80e-renkent.
> Mondjuk azt a klímakompresszort (vagy ami ott a bal szélén van) is
szervo
> lehetne szerintem feljebb tenni, akkor az azt hajtó szíjról is a két
> alsó feszítő megspórolható, így egyrészt kevesebb feszítő kell,
> másrészt kevesebbet hajlik a szíj, így hosszabb élettartamú...
Meglatas jó. Az enyémben a generátor helyetcserélt a szervóval, es fentebb is
van ahogy mondod jóval. Ez még a 164-es Alfa motorja.
Viszont vezetőgörgő maradt. Csak nem hajlik ekkorát a szíj...
A.
More information about the Elektro-etc
mailing list