[elektro-etc] -30% / FIAT / 4év /200e km gari?
potyo
potyo.ada at gmail.com
Fri Jan 8 22:59:23 CET 2010
Fuzesi Arnold <arnold.fuzesi.lista at gmail.com> írta (2010. január 8. 22:48):
> Mire jo a vizpumpat odakeverni a vezerleshez?! Ezt sosem ertettem.
Én sem...
>
> Sztem vhogy igy kell motort csinalni:
> http://www.alfaamore.hu/files/forum/00239/00239066.jpg
> Vezerles letisztult, csak az van ami kell.
> Feszito, ket vezeto es csokolom.
>
> A szij meg hajt minden mást, es 1db van belo"le.
>
> Mukodik, semmi gond vele akar hogy tapossa az ember a belét.
>
> 4-5e-ert csapagy van a feszíto"be... nem kell 40e-ert megvenni.
>
Lehet ezen is még reszelni :-) Egyrészt nem kell V alakzat, jó a sima
soros blokk is (meg amúgy is négy henger elég egy autóba :-)). Aztán a
két vezérműtengely végét össze lehet kötni fogaskerekekkel is, elég
csak egy szíjkerék az egyik tengelyre (Isuzu valamelyik Astraba
épített dízelje ilyen). Így lesz három kanyar a szíjon a feszítővel
együtt, vagy pedig eleve lánccal kell hajtani. Csak ezek ugye majdnem
örökéletűek...
Mondjuk azt a klímakompresszort (vagy ami ott a bal szélén van) is
lehetne szerintem feljebb tenni, akkor az azt hajtó szíjról is a két
alsó feszítő megspórolható, így egyrészt kevesebb feszítő kell,
másrészt kevesebbet hajlik a szíj, így hosszabb élettartamú...
More information about the Elektro-etc
mailing list