[elektro-etc] dizel

Valenta, Ferenc Ferenc_Valenta at mentor.com
Mon Jan 4 00:06:08 CET 2010


Charles Hoss wrote:

>> 2. Azt is irtad, hogy a turbo csak bizonyos fordulat felett, jelentos
>> gazadasra porog fel
> ezt nem irtam . ezt te irtad .
> en azt irtam hogy a sebessegkorlatozas tartasakor a turbo szep lassan beindul - epp tul van a hataron , igy hiaba tartom allando kilencvenen a mutatot , folyamatosan dolgoznom kell a gazzal .

Meg gondolom a kormannyal is... Ilyen ez a vezetes.
Sokmillio embernek ez semmi problemat nem okoz, meg elvezik is.
90-nel nekem is felporog mar a turbo, de a legellenallas negyzetes
novekedese tulkompenzalja, nekem allando sebessegnel nincs instabil
tartomany. Kisebb sebessegnel pedig nem porog.

> hogyan veszi el a nyomatekot ugy hogy megmard a fordulatszam ha elveszem 

Eltolja a gyujtast, befecskendezest.

> a gazt , meg legalabb ket masodpercig - sot ha elveszem a gazt es kinyomom a kuplungot utana , akkor meg felporog a motor ?

Mi a baj azzal, hogy felporog? Senki sem mondta, hogy tokeletes
a szabalyozas, de az is lehet, hogy muszaki hiba okozza.
A problema az lenne, hogy intenziv gyorsitas kozben hirtelen
elveszed a gazt, de az auto meg 2-3 masodpercig padlogazzal
gyorsul. Ilyet tapasztaltal?

> tehat az ujabbak mint a mazda a fenti tesztben mar kevesebbet is eszik mint az ax ? valahol felreolvastam ...
> azonos elvarasok  ,azonos terheles , azonos utvonal - azonos rakter - es az egyik kb ketszerannyit eszik mint a masik - furcsa modon az ujabbik .
> ki tevedt el a valosagtol ?

Igen, de kozben mondjuk huszad mennyisegu kormot es egyeb karos anyagot
bocsat ki. Masra optimalizaltak.
Mit akarsz kihozni ebbol, mit szeretnel mondani?

> dexter

-- 
Valenta Ferenc <ferenc_valenta at mentor.com>   Mentor Graphics ANBU Hungary
"My love is REAL, unless declared INTEGER"


More information about the Elektro-etc mailing list