[elektro-etc] dragul_a_benzin/csinalj_fagazt
Levente Móczó
levestelista at gmail.com
Wed Dec 29 14:17:01 CET 2010
http://gazmegfek.blog.hu/2010/01/18/title_131165
Ez nem teherautó méretű :)
Xorn <toth.endre at gmail.com> írta, 2010.12.29.:
> Csak "frissen" erdemes csinalni, mert tarolni elegge nehezkes. Az
> viszont azt jelenti, hogy pl. jarmunel teherauto meret a legkisebb,
> ahol megvalosithato, es akkor sem lehet 120-as menettempot elvarni,
> sot. Es 1-2 oraval elore el kell kezdeni futeni, hogy indulasra legyen
> eleg "nyomas". :-)
>
> Best regards,
> Andy
>
> 2010/12/29 Várszegi Péter <varszegi at kapos-net.hu>:
>> Nem rossz dolog ez, a faelgázosító kazánok jobb hatásfokkal üzemelnek
>> mint
>> a sima kazánok.
>> De a fagáz készítése és tárolása egy kicsit értelmetlennek tűnik.
>>
>> -----Original Message----- From: Hofferek Attila
>> Sent: Wednesday, December 29, 2010 1:58 PM
>> To: elektro-etc at tesla.hu
>> Subject: Re: [elektro-etc] dragul_a_benzin/csinalj_fagazt
>>
>> 2010.12.29. 13:46 keltezéssel, Hofferek Attila írta:
>>>
>>> 2010.12.29. 12:26 keltezéssel, Levente Móczó írta:
>>>>
>>>> http://www.fagaz.fw.hu/
>>>
>>> Ez mennyivel jobb hatasfoku, mint siman elegetni a fat kazanban?
>>>
>>
>> ...közben olvasom:
>>
>> "a fa elégetésével mindössze az energiatartalmának 1/3át használjuk fel.
>> 2/3-a elveszik, távozik a füsttel"
>>
>> ez egy jó nagy kamu. Az egyszerűbb szállításban veri egyedül a fagáz a
>> fát. Tegnap délelőtt például bedurrantottam a cserépkályhát, két hasáb
>> fát meg némi gyújtóst tettem bele (kb 15kg fa) és még most is langyos.
>> Kizárt dolog, hogy a 2/3-a a kéményen ment ki, illetve akkor ez egy
>> nagyon szuper akácfa lehet.
>>
>>
>
>
More information about the Elektro-etc
mailing list