[elektro-etc] Szervizkönyv
Acs Gabor
agabor at electrodesign.hu
Thu Nov 19 13:26:46 CET 2009
Abból indul ki az ember ugye, hogy ha engem kihívnak pl. megjavítani
valami elektronikát, és közben a kezemre csapkodna valaki, mert jobban
tudja hogy mit hogy kell...
Ezért szeretek ott lenni az autó mellett javítás közben, mert legalább
tudom, hogy mi történik. Ennyiből necces is a karosszériázás, mert ott
egy hétre is elvehetik az autót. Van is egy kis sérülés elől, amire nem
bírom rászánni magam, hogy megcsináltassam, mert nincs akinél jó szívvel
otthagynám.
Gábor
2009.11.19. 12:58 keltezéssel, Xorn írta:
> A menet igen egyszeru: regi olaj ki, uj olaj be. Ennek pedig
> logikailag ellentmond az, hogy a regi olaj meg a rendszerben van, de
> mar felrakja az uj szurot. Ennyi, ezen nincs mit magyarazni.
>
> Visszamenni felesleges, van annyi tartalek ezekben az olajokban, hogy
> az az esetleges 6-8% regi olaj nem fog semmi bajt csinalni a kovetkezo
> csereig. De legkozelebb csapj az urge kezere, ha a szurohoz elobb
> nyul, mint a leeresztocsavarhoz.
>
> Best regards,
> Andy
>
> 2009/11/19 Acs Gabor <agabor at electrodesign.hu>:
>
>> Akkor lehet, hogy ez a 2-3 deci nekem bennmaradt a rendszerben a fordított
>> sorrend miatt?
>> Ha igen, érdemes szerintetek ezért visszamenni, és újra csináltatni?
>> Létezik erre valahol 'hivatalos' leírás, hogy mi a szabályos olajcsere
>> menete? Amire hivatkozhatok a reklamációnál?
>>
>>
>> Gábor
>>
>> 2009.11.19. 10:34 keltezéssel, Charles Hoss írta:
>>
>>> Amikor az olajcserekor leengedted az olajat es leveszed a szurop , meg ki
>>> szokott omleni alul is ugy2-3 deci faradtolaj.
>>>
>>> Bye
>>> dexter
>>>
>>>
>>>
>
>
> _____________ NOD32 4620 (20091118) Információ _____________
>
> Az üzenetet a NOD32 antivirus system megvizsgálta.
> http://www.nod32.hu
>
>
>
>
More information about the Elektro-etc
mailing list