[elektro-etc] Szervizkönyv

Charles Hoss charles.hoss at gmail.com
Wed Nov 4 22:11:55 CET 2009


trebi at algoritmic.hu írta:
> Charles Hoss wrote:
>>>> valoszinuleg a droid is igy tudta .
>>>> nem minden rendszerben van egy csavar . van ahol ketto van ahol ot .
>>>> szakszervizben ezt illik tudni - de nem jott ossze .
>>>
>>> Milyen autó volt ez? És melyik olaja?
>>
>> szarazkarteres motor - az olaj 20-80%-a leallitas utan a kulso
>> tartalyban van - a maradek az olajszuro fedele mogott es a blokk
>> aljaban - nem egy helyrol kell leengedni . motorolaj , szakszervizben
>> tortent a csere - a nevlegesnel fel literrel kevesebbet toltottek
>> bele , es a merce szerint egy literrel volt tultoltve - es mar akkor
>> vastagon fekete volt az olaj .
>
> OK, mindegy milyen autó volt.

aprilia caponord

> Ezt elcseszték, bár aki nem ismeri az adott típust, és nem is néz 
> utána, az egy hülye.

aprilia szakszerviz . en akkor voltam ott utoljara amikor a szerelotol 
megkerdeztem hogy kepeztek-e a capo szervizere es azt valaszolta :
haaat azt is ember csinalta , en meg motorszerelo vagyok - ertek hozza .
bizonyitotta is :)

>> aprilia sxv .
>
> Na azt véltelenül pont láttam: nem kell kiszedni a lefúvószelepet, nem 
> lenne értelme. 

ennel nem voltam ott , a masik szakszervizben hallott tortenet szerint a 
blokkbol tobb ponton kell leengedni az olajat , az egyik ilyen csavar 
mogott van a lefuvo szelep - ezt ejtette bele a gyerek az olajba , mert 
sietett , verseny elott . (vagy mert trehany volt)
> Viszont ha mégis kiveszik, és nem kerül vissza, akkor nincs 
> olajnyomás, és aki világító olajnyomáslámpával, kalapáló főtengellyel 
> elhozza:

elindult vele a versenyen , nem volt a gepen muszerfal .
> az meg is érdemli. Arról már nem is beszélve, hogy a térdét kicsit 
> összeolajozza a lyukon kifújó motorolaj. :)
tehat egy alkatresz a csavar es a szelep ? mert a csavar megmaradt - 
csak a mogotte levo szelepet hagyta el .

bye
dexter



More information about the Elektro-etc mailing list