[elektro-etc] Szervizkönyv
trebi at algoritmic.hu
trebi at algoritmic.hu
Wed Nov 4 21:33:43 CET 2009
Charles Hoss wrote:
>>> valoszinuleg a droid is igy tudta .
>>> nem minden rendszerben van egy csavar . van ahol ketto van ahol ot .
>>> szakszervizben ezt illik tudni - de nem jott ossze .
>>
>> Milyen autó volt ez? És melyik olaja?
>
> szarazkarteres motor - az olaj 20-80%-a leallitas utan a kulso
> tartalyban van - a maradek az olajszuro fedele mogott es a blokk
> aljaban - nem egy helyrol kell leengedni . motorolaj , szakszervizben
> tortent a csere - a nevlegesnel fel literrel kevesebbet toltottek
> bele , es a merce szerint egy literrel volt tultoltve - es mar akkor
> vastagon fekete volt az olaj .
OK, mindegy milyen autó volt.
Ezt elcseszték, bár aki nem ismeri az adott típust, és nem is néz utána, az
egy hülye.
>> >>>egy masiknal sikerult kiveni mindet , de az aprosagok amik kiestek ,
>> >>>nem kerultek vissza (olajnyomas lefuvo szelep)
>>>> Máhogy mivan? Az az olajpumpánál van, és kurvára nem kell kivenni
>>>> sose, nemhogy olajcserénél.
>>>
>>> motornal van ilyen .
>>
>> Motorhoz nem igazán értek, de: melyiknél?
>
> aprilia sxv .
Na azt véltelenül pont láttam: nem kell kiszedni a lefúvószelepet, nem lenne
értelme. Viszont ha mégis kiveszik, és nem kerül vissza, akkor nincs
olajnyomás, és aki világító olajnyomáslámpával, kalapáló főtengellyel
elhozza: az meg is érdemli. Arról már nem is beszélve, hogy a térdét kicsit
összeolajozza a lyukon kifújó motorolaj. :)
Trebitsch
More information about the Elektro-etc
mailing list