[elektro-etc] drotkerites
Charles Hoss
charles.hoss at gmail.com
Wed Jun 24 12:04:28 CEST 2009
jhidvegi írta:
>
> Azt ne hagyd figyelmen kívül, hogy a nagy benzincső-fogyasztók nem
> autósboltból vásárolnak.
a unix trade alkatresz kereskedes , garanciaval nagy benzincso fogyaszto ?
> Meglepne, ha bárki, aki benzincsövet gyárt, és feloldódik a cső a
> benzintől, az bármelyik autógyár beszállítója lehet. Állítom, hogy
> egyetlen szériára sincs esélye.
van ilyen alkatreszem .
ha lesz idom , megcsianaljuk a kermi-jet .
lengyel rele amitol az x5-os bmw-k ujkorukban egtek le , olyan csapagy
ami opel kormanymu szetesest okozott es igy tovabb - a visszahivasok
ilyen alkatreszekbol allnak ossze .
> (Véletlenül ismerek olyanokat, akik autóiparba szállítanak be, nem
> olyan egyszerű dolog oda bekerülni. Nem csak minőségi követelmények
> vannak.)
sot ...
> Szerintem ezek az egyedi, javításhoz használandó szutykok valami
> barkács helyről kerülhetnek ki, nem kínából jöhetnek. Így logikázok:
> kínában valszleg sok autóipari beszállító van. Nincs értelme egy külön
> sort csinálni a szar termékhez, ha kész van a jó. A jó mennyisége
> (igény) több nagyságrenddel nagyobb lehet, mint a javításra való.
logikazzunk maskepp : lengyelorszagban gyartottak kispolszkit .
amikor kifutott a darabszama a kasznielem sajtolo mintanak , akkor
kidobtak , ugyes mesterember hazavitte es harmad annyira kemeny lemezbol
, meretpontatlanul meg tud vele gyartani tobb szaz bal elso sarvedot .
meg is teszi .
> A saccom ezek alapján: magyar barkács kisműhelyek próbálnak haszonra
> szert tenni a szar eladásával. Láttam már ilyen kisműhelyt, amielyik
> pl vízpumpa tömítéseket gyártott zsiguli vízpumpához. Nem ám
> szénakármi volt benne, ami az eredetiben, hanem valami bakelit
> alkatrész. Végülis elmegy fél évet...
nem magyar specialitas a szar gyartasa . kinai beszallito mondta : ha
kell , harmadaron is tudja ugyanazt adni , de akkor egy het az
elettartama .
rendelheto ...
bye
dexter
More information about the Elektro-etc
mailing list