[elektro-etc] drotkerites

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
Wed Jun 24 11:54:54 CEST 2009


Charles Hoss wrote:

> lehet . ha hiszek jozsinak , akkor csovet gyartani nehez , kell hozza
> gyar es a gyar nem akar majd hulladekot gyartani , mert akkor nem
> vesznek tole csovet es csodbe megy .

Azt ne hagyd figyelmen kívül, hogy a nagy benzincső-fogyasztók nem 
autósboltból vásárolnak. Meglepne, ha bárki, aki benzincsövet gyárt, és 
feloldódik a cső a benzintől, az bármelyik autógyár beszállítója lehet. 
Állítom, hogy egyetlen szériára sincs esélye. (Véletlenül ismerek 
olyanokat, akik autóiparba szállítanak be, nem olyan egyszerű dolog oda 
bekerülni. Nem csak minőségi követelmények vannak.)

Szerintem ezek az egyedi, javításhoz használandó szutykok valami barkács 
helyről kerülhetnek ki, nem kínából jöhetnek. Így logikázok: kínában 
valszleg sok autóipari beszállító van. Nincs értelme egy külön sort 
csinálni a szar termékhez, ha kész van a jó. A jó mennyisége (igény) több 
nagyságrenddel nagyobb lehet, mint a javításra való.

A saccom ezek alapján: magyar barkács kisműhelyek próbálnak haszonra szert 
tenni a szar eladásával. Láttam már ilyen kisműhelyt, amielyik pl vízpumpa 
tömítéseket gyártott zsiguli vízpumpához. Nem ám szénakármi volt benne, 
ami az eredetiben, hanem valami bakelit alkatrész. Végülis elmegy fél 
évet...

hjozsi 



More information about the Elektro-etc mailing list