[elektro-etc] tablak
Charles Hoss
charles.hoss at gmail.com
Mon Jul 13 13:10:13 CEST 2009
Xorn írta:
> 2009/7/13 Charles Hoss <charles.hoss at gmail.com>:
>
>> Xorn írta:
>>
>>> 2009/7/13 gyapo <gyapo at freemail.hu>:
>>>
>>>
>>>> Tegnap mentem autoval Janoshalma es Kiskunhalas kozott, szinte vegig
>>>> (vagy
>>>> 20 km) 40-es tablak surun ismetelve, frissen aszfaltozott ut, utburkolati
>>>> jelek es padka meg nincs. Vagy 50 auto elozott meg, mintha nem is
>>>> lennenek a
>>>> tablak. A legtobb egybol elozott, de volt aki par percig kovetett 40-nel
>>>> es
>>>> aztan elozott. Egy balesetveszelyes eset volt, utott-kopott Lada huzott
>>>> egy
>>>> masik autot, es elozes utan ugy jott vissza, mintha nem huzott volna
>>>> semmit...
>>>> Gondolom a 40-et az ut nem kesz allapota indokolja. Nem kellene
>>>> korlatozni,
>>>> vagy magasabb sebessegkorlat is biztonsagos lenne meg? Az latszik, hogy
>>>> igy
>>>> semmit nem er a sok tabla, mert elenyeszo szazalekban tartjak be a
>>>> jarmuvezetok.
>>>>
>>>>
>>> A 40-et az indokolja, hogy nincsenek (meg) utburkolati jelek.
>>>
>> akkor videken ahol nincs utburkolati jel , sokkal keskenyebb es vacakabb az
>> ut , miert nem mindenhol 40-es a korlatozas ?
>>
>
> Mittudomen. Pl. azert, mert ott nincs utepites? Ne velem vitatkozz,
> nem en talaltam ki, de ez az oka. Te meg azt kerdezted... :-)
csak haborgok :)
mindegy - debrecenbe menet szoktam toprengeni egy kanyaron ami 60-as
korlatozasos - multkor robogoval atmentem rajta 140-el , biztonsagos
volt . probaltam mar ducatoval , terepjaroval is - hasonlo eredmennyel .
mashol 90-es korlatozasnal fogtam egy katyut amitol eltort a robogo
idomja .
nem erzem hogy a sebessegkorlatozasok es a valo elet kozott lenne
kapcsolat .
klinikai kemiabol tanitanak valamit ami arrol szol hogy ha a beteg
allapota es a laborjai nincsenek koszono viszonyban sem , akkor el kell
gondolkodni azon hogy ki , hol , mit szurhatott el . itt is ezt kene .
bye
dexter
More information about the Elektro-etc
mailing list