[elektro-etc] dizel
Fuzesi Arnold
arnold.fuzesi.lista at gmail.com
Wed Dec 30 10:04:48 CET 2009
http://totalcar.hu/magazin/hirek/2009/12/29/dizel-botrany_a_mercedesnel/
Arnold
On 2009.12.30., at 2:11, charles hoss <charles.hoss at gmail.com> wrote:
> par honapja egy bosch szervizben javitottunk adagolo allito padot .
> megneztuk a cuccot es beszeltunk a mesterrel is .
> aztan mutatott a tipushibakat dogivel .
> a mikroszkopikus szemcseszuroket a befecskedezofejeken , a szetkopo
> nagynyomasu szivattyut , a deformalodo adagolohazat .
> olyan turesek vannak a dizelben ami egy benzines eseten
> nagysagrendileg sem
> letezik .
> a benzines befecskendezoszivattyuja egyszeru mint egy kodarab . az
> injektoranak nincs szuksege a benzinen kivul mas kenesre - a
> csapagyak mas
> fordulaton mennek , de ez nem megy tonkre sokszazezer km alatt sem .
> a turbo joforman azonos , a fotengelycsapagy nem latom hogy miert is
> menne
> tonkre - a suzuki legocskabb haromhengerese is siman tud felmillio
> kilometer
> szerviz nelkul .
> ezt egy audi dizel kozel sem tudja . a bmw-e pedig meg messzebb all
> ettol .
>
> bye
> dexter
>
>
> 2009. december 29. 19:02 VF írta, <vf at elte.hu>:
>
>> Hofferek Attila wrote:
>>
>>> VF írta:
>>>
>>>> emlekszem a "LONG LIFE VEHICLE" kampanyra a vw-tol . mindezt ugy
>>>> hogy
>>>>> 200.000km utan szethullanak ...
>>>>>
>>>>
>>>> Az uj mind ilyen, nyilvan azert a dizel valamivel tartosabb.
>>>>
>>>
>>> Ez mitol nyilvan? A volvo s-v40 1.9-es dizel blokkjanak a cikkszam
>>> szerint
>>> listazott alkatreszlistaja negyszer akkora, mint az 1.8-as
>>> benzines blokke.
>>> Es ami elromolhat...
>>>
>>
>> Mert kevesebbet porog. Ez mindig igy volt, a dizel mindig sokkal
>> komplikaltabb volt, megis sokkal tartosabb. Nem csak elmeletileg,
>> hanem a tapasztalat is ezt mutatja.
>>
>>
>> --
>> Valenta Ferenc <ferenc_valenta at mentor.com> Mentor Graphics ANBU
>> Hungary
>> "My love is REAL, unless declared INTEGER"
>>
>>
More information about the Elektro-etc
mailing list