[elektro-etc] dizel
charles hoss
charles.hoss at gmail.com
Wed Dec 30 02:11:48 CET 2009
par honapja egy bosch szervizben javitottunk adagolo allito padot .
megneztuk a cuccot es beszeltunk a mesterrel is .
aztan mutatott a tipushibakat dogivel .
a mikroszkopikus szemcseszuroket a befecskedezofejeken , a szetkopo
nagynyomasu szivattyut , a deformalodo adagolohazat .
olyan turesek vannak a dizelben ami egy benzines eseten nagysagrendileg sem
letezik .
a benzines befecskendezoszivattyuja egyszeru mint egy kodarab . az
injektoranak nincs szuksege a benzinen kivul mas kenesre - a csapagyak mas
fordulaton mennek , de ez nem megy tonkre sokszazezer km alatt sem .
a turbo joforman azonos , a fotengelycsapagy nem latom hogy miert is menne
tonkre - a suzuki legocskabb haromhengerese is siman tud felmillio kilometer
szerviz nelkul .
ezt egy audi dizel kozel sem tudja . a bmw-e pedig meg messzebb all ettol .
bye
dexter
2009. december 29. 19:02 VF írta, <vf at elte.hu>:
> Hofferek Attila wrote:
>
>> VF írta:
>>
>>> emlekszem a "LONG LIFE VEHICLE" kampanyra a vw-tol . mindezt ugy hogy
>>>> 200.000km utan szethullanak ...
>>>>
>>>
>>> Az uj mind ilyen, nyilvan azert a dizel valamivel tartosabb.
>>>
>>
>> Ez mitol nyilvan? A volvo s-v40 1.9-es dizel blokkjanak a cikkszam szerint
>> listazott alkatreszlistaja negyszer akkora, mint az 1.8-as benzines blokke.
>> Es ami elromolhat...
>>
>
> Mert kevesebbet porog. Ez mindig igy volt, a dizel mindig sokkal
> komplikaltabb volt, megis sokkal tartosabb. Nem csak elmeletileg,
> hanem a tapasztalat is ezt mutatja.
>
>
> --
> Valenta Ferenc <ferenc_valenta at mentor.com> Mentor Graphics ANBU Hungary
> "My love is REAL, unless declared INTEGER"
>
>
More information about the Elektro-etc
mailing list