[elektro-etc] Kia -teljesítménygörbe

Famulus Számítástechnika hwsw at famulus.hu
Wed Dec 23 12:47:08 CET 2009


Acs Gabor wrote:
> Engem ezért le szoktak szólni erősen, de én még jobban örülnék a
> hosszabb áttételeknek, vagy egy 6 sebességes váltónak (ebben az
> autóban nincs), hogy autópályán is keveset egyen. A gyorsulás stb.
> nem nagyon érdekel.

Az sok LE...mese nincs...
A gyorsulás sajnos kell(ene)
a normáls közlekedéshez

Más kérdés, hogy
náluk nem ciki ha a lámpánál pl.
csak a fele autó jut át a
normális-tervezett mennyiségnek

...vagy ha kikanyorodás után
órákig gyorsul aki bejött elém

A kínos az, hogy ez a csigaság legtöbbször
mégcsak  nem is autó gyengeség....
Hanem sima bunkóság másokkal szemben.

...és ittmost nem az extrém rajtokról beszélek.
Csak a nem a "terhes csiga módra szarok bele" esetekről...

KJ


> A Toyotánál pont úgy voltak a fokozatok, hogy nem lehetett
> gazdaságosan betartani a sebességkorlátokat, az optimális
> munkaponthoz mindig tartozott egy kis overdrive. Legalábbis városban.
> Autópályán meg csak a pörgős lehetőség volt, vagy a vánszorgás.
>
>
> Gábor
>
> Famulus Számítástechnika írta:
>>
>> Megint kellenének a további görbék/áttélek
>> a megítéléshez...verd ki belőlük :-)
>> Megvan az nekik...
>>
>> Mert, ha nem túl nagy a végsebesség
>> (a fokozatokban) akkor viszonylag
>> nagy áttételt lehet használni és
>> akkor vehemens is lehet...az autó
>>
>> Ha viszont takarékos, azaz
>> keveset forog az üzemi sebeség tartománbyan
>> és így nagyobb a végsebesség a fokozatokban
>> akkor gyengébb lesz/lehet a kívánatosnál
>>
>> Szóval vagy adat vagy menetpróba
>> minima 5 súlyos egyéniséggel...
>>
>> KJ
>>
>>
>> Acs Gabor wrote:
>>> Olyan 1400 körül, Kia.
>>>
>>>
>>> Gábor
>>>
>>> Fekete Róbert írta:
>>>> milyen nehéz az autó?
>>>>
>>>> 115 paci elég jó, csak nem mindegy hogy hány kg os otoban van
>>>> mondjuk az 1200kg a felső határ kb...
>>>> akkor még elég dinamikusan mozgatja
>>>> egyébként milyen autó ez
>>>>
>>>>
>>>>
>>>> Acs Gabor írta:
>>>> ....
>>>>>
>>>>> Na bekerült a képbe mégis egy dízel. Erre nem kellene várnom, és
>>>>> van részecskeszűrője, úgyhogy az egészségügyi problémákat talán
>>>>> letudom ezzel:
>>>>>
>>>>> < http://www.electrodesign.hu/16_crdi_telj.jpg >
>>>>> Vélemény?
>>>>>
>>>>>
>>>>> Gábor
>>>>>
>>>>
>>>>
>>>> _____________ NOD32 4710 (20091222) Információ _____________
>>>>
>>>> Az üzenetet a NOD32 antivirus system megvizsgálta.
>>>> http://www.nod32.hu
>>
>>
>> _____________ NOD32 4711 (20091223) Információ _____________
>>
>> Az üzenetet a NOD32 antivirus system megvizsgálta.
>> http://www.nod32.hu 



More information about the Elektro-etc mailing list